Interviuri Marketing

Howard Smiedt: Cannes Lions a revenit la rațiunea originală a existenței sale

18 iul. 2018 2 min

Howard Smiedt: Cannes Lions a revenit la rațiunea originală a existenței sale

Reading Time: 2 minute

Ediția de anul acesta a festivalului Cannes Lions s-a încheiat de aproape o lună, suficient timp pentru primele bilanțuri. L-am invitat pe Howard Smiedt, Chief Creative Officer EMEA la Geometry Global, să ne împărtășească câteva din primele lui impresii de pe urma participării sale la acest eveniment.

Howard Edit 2

Esența Cannes Lions 2018

Cannes Lions 2018 a fost un festival mai ”svelt”, mai echilibrat și mai cuprinzător. S-a întors la rațiunea originală a existenței sale – celebrarea creativității.

M-au inspirat soluțiile creative care ne-au provocat să luăm atitudine în rezolvarea unor probleme globale precum egalitatea de gen și sănătatea mentală. Am simțit de asemenea puterea ”craft-ului” și a faptului că va supraviețui în această lume a mesajelor pe repede înainte, a digitalului și a tehnologiei.

Oamenii rezonează la nivel emoțional cu meșteșugul artistic și frumusețea și acestea ajută brandurile să se facă remarcate în tot ”zgomotul” insuportabil care ne înconjoară.

Reclame favorite la ediția de anul acesta

Conceptul de reclame este redundant. Nu mai suntem în business-ul de advertising, ci într-un business care stimulează relațiile dintre branduri și oameni prin experiențe relevante și satisfăcătoare, pe mai multe planuri. Un foarte bun exemplu este campania câștigătoare a Grand Prix-ului de la Inovație – My Line, powered by Google.

Un sfat pentru participanții la ediția de anul viitor

Veniți cu povești impecabil executate și frumos spuse care să demonstreze că brandul vostru a descoperit un insight relevant, la intersecția dintre un adevăr uman și valorile brandului. Apoi, analizați și căutați să înțelegeți categorile din festival și înscrieți cu cap, strategic.

Digitalul și viitorul advertisingului

Nu este vorba despre digital. Noi ne aflăm într-un business în care trebuie să stimulăm relațiile dintre branduri și oameni prin experiențe relevante, satisfăcătoare pe mai multe planuri, prin canale multiple, fie că este vorba de digital sau de offline. 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: