Inimile Granini aduc o excursie la Venetia

Inimile Granini aduc o excursie la Venetia

Granini are in desfasurare in perioada 19 iulie – 5 august o noua campanie de comunicare, prin care invita consumatorii sa gaseasca si sa se fotografieze cu inimi supradimensionate amplasate prin Bucuresti, intr-un concurs cu premii. La finalul campaniei, pe 6 si 7 august, inimile Granini vor fi amplasate pentru doua zile in Parcul Herastrau, zona La Fantani. Inimile Granini,

Momente de iubire marca Granini

Momente de iubire marca Granini

La aniversarea a 50 de ani de la lansarea marcii, Granini a lansat aplicatia –concurs “Momente de iubire”, ce are ca scop crearea unui timeline al iubirii prin intermediul unui proiect fotografic in care utilizatorii sunt invitati sa-si reaminteasca povestile individuale de iubire. Pe baza povestilor inscrise in aplicatie, Granini va genera timeline-ul a 50 de ani de iubire, cat

Un pod numit Iubire

Un pod numit Iubire

Publicis Romania a dezvoltat pentru Granini o noua campanie de comunicare, ce are drept element central un Pod al Iubirii in Parcul Herastrau. Initiativa a fost mai intai lansata pe pagina de Facebook Granini, unde a fost urmarita constructia virtuala a Podului Iubirii si decorarea acestuia cu lacatele indragostitilor. Participantii si-au ales un lacat pe care l-au personalizat cu numele