Momente de iubire marca Granini

Granini_50 de ani de iubireLa aniversarea a 50 de ani de la lansarea marcii, Granini a lansat aplicatia –concurs “Momente de iubire”, ce are ca scop crearea unui timeline al iubirii prin intermediul unui proiect fotografic in care utilizatorii sunt invitati sa-si reaminteasca povestile individuale de iubire.

Pe baza povestilor inscrise in aplicatie, Granini va genera timeline-ul a 50 de ani de iubire, cat si momentele marcante din istoria Granini.

Proiectul se deruleaza in colaborare cu fotograful Marta Popescu care va ajuta si la jurizarea premiilor.

Premiile puse la bataie sunt cate 50 de 2-pack-uri Granini saptamanal, iar marele premiu consta in10 sedinte foto realizate de Marta Popescu.

Campania aniversara “De 50 de ani, fructele iubesc Granini” a debutat in primavara acestui an pe principalele statii TV, in online si print. Acesta este al doilea val la companiei.

Din partea Granini, au participat: Paul Markovits – Marketing Vicepresident, Georgiana Vasile – Granini Brand Manager, Cristina David – Marketing Services Manager, Georgiana Ionescu – Brand PR Coordinator.

Din partea Publicis Romania: Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Bob Toma – Group Creative Director, Andreea Popa – Copywriter, Alex Deaconu si Donald Simionoiu – Art Directors, Calin Buzea – Head of Online, Veronica Oancea – Online Account Director, Codruta Arbore – Online Account Executive, Alecsandra Apostolescu – Head of Social Media, Cosmin Anghel – Digital Copywriter, Ciprian Frunzeanu – Digital Art Director, Constantin Bunica – Web Developer, Raluca Iacob – Head of Strategy , Ana Maria Olaru – Strategic Planner, Catalin Albu – Client Service Director, Luiza Vrinceanu si Gabriel Macovei – Account Managers, Victor Maier – Account Executive, Andreea Grigorean – PR Officer.

Marca Granini se afla din anul 2006 in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod (URBB) si este disponibila pe piata autohtona de bauturi racoritoare necarbonate cu mai multe arome si mixuri de fructe, impartite pe trei segmente: suc 100% (portocale, mere), nectar (piersici, portocale-mango, grapefruit-roz, coacaze negre) si still drinks (portocale, grapefruit alb, grapefruit roz, visine, mere-coacaze negre, piersici, lamaie-menta).

Istoria marcii incepe in anul 1965, odata cu lansarea Granini pe piata din Germania. In prezent, brandul Granini se vinde in peste 70 de tari.