MarComm Marketing Stiri Video

Hortensia Năstase la Zilele Biz: Fenomenul de burnout a devenit pandemic

13 nov. 2020 < 1 min

Hortensia Năstase la Zilele Biz: Fenomenul de burnout a devenit pandemic

Reading Time: < 1 minut

Brandurile au puterea să îi ajute pe consumatori să se mute dintr-o camere a fricii într-o cameră de speranță, a spus Hortensia Năstase, Vice-President Creative Services, Lowe Group, la Ziua de Media&Marketing din cadrul Zilele Biz.

Pentru sezonul cumpărăturilor de iarnă, o parte dintre produse „se vor duce în cap, altele însă vor avea vânzări accelerate, exponențiale”, a arătat Hortensia Năstase.

„Unii asimilează Black Friday cu vânzările de Crăciun, iar specialiștii analizează vânzări din octombrie până la sfârșitul anului și le asimilează cu Christmas Sales (…) 49% dintre cumpărători spun că își fac cumpărăturile de Crăciun încă înainte de Halloween. Concluzia este că oamenii vor să intre în magia Sărbătorilor de Craciun mult mai repede”, a spus oficialul Lowe Group.

Un fenomen care a ”explodat” în această perioadă este și acela de burnout, sindromul epuizării profesionale, un fenomen tot mai frecvent întâlnit în lumea modernă. „OMS arătat că prima criză de burnout se petrece până la vârsta de 32 de ani” iar în perioada aceasta, de criză, work from home etc., „Fenomenul de burnout a devenit…pandemic”, a arătat Hortensia Năstase.

Zilele Biz au loc între 9 și 13 noiembrie. Puteți urmări transmisia live pe pagina de Facebook a revistei Biz. Detalii despre eveniment puteți afla aici. Înregistrarea întregului eveniment de astăzi este disponibilă aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: