Cat conteaza comunicarea multisenzoriala?

Cat conteaza comunicarea multisenzoriala?

Consumatorii se simt incurajati sa foloseasca sau sa cumpere un produs daca mesajul este insotit de lumini (in proportie de 80%), muzica sau mesaje audio (79%), o experienta tactila (79%) sau de una olfactiva (74%), arata Infograficul #18 HumanGraphExperience, lansat de Starcom MediaVest. Infograficul Multisensory Experience, realizat in colaborare cu MVcom, reuneste concluziile unui studiu menit sa identifice impactul comunicarii multisenzoriale

Muzica si branduri

Muzica si branduri

Starcom MediaVest a lansat “Music Personalities”. Acesta este cel de-al saptesprezecelea infografic parte din seria HumanGraphExperience, initiata in februarie 2013, cu intentia de a oferi informatii constante si relevante despre dinamica relatiei dintre consumatori si brand-uri si impactul pe care evolutia acesteia o are asupra comportamentului brand-urilor pe piata. foto: Dreamstime   Tipologii de ascultatori Printre cele mai ascultate categorii

Multi-Screening, la raport!

Multi-Screening, la raport!

StarcomMediaVest a lansat cel de-al paisprezecelea infografic, parte din seria HumanGraphExperience, avand ca tema obiceiurile de consum media la nivelul populatiei generale, urbane si a Generatiei Y (Millennials). Punctul central in jurul caruia este construita informatia este activitatea de multi-screening si modul in care se regaseste in consumul de media de zi cu zi. Televizorul si internetul Pentru romani, mobilul

Ce si cine ii influenteaza pe tinerii romani?

Ce si cine ii influenteaza pe tinerii romani?

<p> Neavand inca preferinte clare de brand, tabieturi de consum sau preconceptii, tinerii sunt un segment puternic influentabil. Aflam ce ii influenteaza din cea de-a sasea serie Starcom HumanGraphExperience, “<a href=”http://pinterest.com/pin/348254983655957760/”>Influence Me – Romanian Youth Use of Influence</a>”.</p> <p>  </p> <p> Studiul a avut ca obiectiv identificarea principalilor influentatori ai tinerilor cu varste intre 18 si 24 ani, in decizia

HumanGraphExperience: consumatorul de bere

HumanGraphExperience: consumatorul de bere

<p> Starcom MediaVest a lansat primul infografic din seria HumanGraphExperience. Este vorba despre o analiza ce evidentiaza obiceiurile barbatilor romani in ce priveste consumul de bere.  </p> <p>  </p> <p> Iata cateva extrase din InfoGrafic:</p> <p>  </p> <p> Barbatii pot fi vazuti mai des cu o bere in mana decat facand reparatii in casa, practicand sporturi sau citind o carte.</p>