UAPR, IAA, IAB, RAC și ADC*RO: apel pentru apărarea libertății de exprimare artistică

UAPR, IAA, IAB, RAC și ADC*RO: apel pentru apărarea libertății de exprimare artistică

După ce general managerul agenției Papaya a fost chemat să dea declarații la poliție pentru spotul ”Copiii Referendumului”, reprezentanții industriei de publicitate au reacționat printr-un apel comun pentru apărarea libertății de exprimare artistică.  Astfel, UAPR – Uniunea Agențiilor de Publicitate din România, IAA – International Advertising Association, IAB – Interactive Advertising Bureau RAC – Romanian Advertising Council și ADC*RO –

63 de miliarde de euro – piața de mobile advertising

63 de miliarde de euro – piața de mobile advertising

Încasările din mobile advertising la nivel global au ajuns la 63 de miliarde de euro în 2016, potrivit unui studiu făcut public de IAB Europa. Piața a continuat ritmul accelerat de creștere, urcând cu 60,5% de la 39 de miliarde de euro în anul anterior. Cele mai mari investiții au fost în mobile display (+64,3%), în timp de mobile search-ul

AdBlocking în România, dublu față de anul precedent

AdBlocking în România, dublu față de anul precedent

Procentul utilizatorilor care folosesc programe de tip adblock s-a dublat în ultimul an, arată cea mai recentă ediție a studiului AdBlocking în România realizat de TailWind în parteneriat cu Oriel, cu sprijinul IAB si BRAT. Media utilizatorilor de programe de tip adblock, care fac invizibile majoritatea formatelor publicitare online, a crescut procentual cu peste 100%, de la 13.9 la 29.26%

Ad-blocking in Romania: cifre, date si motive

Ad-blocking in Romania: cifre, date si motive

Procentul numarului de browsere care utilizeaza un program de blocare a publicitatii pe internet este de 13,9%. Cei 13,9% care utilizeaza deja un ad-blocker sunt convinsi ca il vor pastra, iar dintre cei care au auzit ca exista ad-blockere 18% intentioneaza sa activeze un astfel de program in curand. Acestea sunt trei dintre principalele concluzii ale unui studiu IAB Romania

Castigatorii MIXX AWARDS 2015

Castigatorii MIXX AWARDS 2015

Joi, 11 iunie, au fost anuntate campaniile castigatoare ale celei de-a patra a editii a IAB Mixx Awards Romania, o competitie care anul acesta a fost  echilibrata pe majoritatea categoriilor, cele mai disputate premii inregistrandu-se la categoriile: Awareness Campaign, Cross Media Campaign, Mobile Project, Native Advertising Project, Performance Campaign si Social Media. In total au concurat 34 de campanii inscrise

IAB Mixx Awards Romania

IAB Mixx Awards Romania

Cea de-a treia editie a IAB Mixx Awards Romania si anuntat castigatorii la finalul primei zile a ICEE Fest, eveniment organizat de Thinkdigital. Digital Star este agentia cu cele mai multe campanii premiate (patru trofee, la categoriile Branded Content, Blogging Campaigns and PR Campaigns, Best Social Media App, Best Digital Mixx Campaign, Best Brand/ Product Launch) In concurs s-au inscris

Plus 15% in publicitatea online

Plus 15% in publicitatea online

Industria de advertising online din Romania a crescut cu 15% in 2013, valoarea pietei ajungand la 112.9 milioane de lei, conform celei mai recente editii a studiului ROADS, realizat de catre IAB Romania si PwC Romania. Foto: Dreamstime Industriile de Telecom, Servicii Financiare si Auto au condus detasat in topul investitiilor in publicitatea online, urmate de Cosmetics and Toiletries, Food,

Decizii pentru publicitatea online din Romania

Decizii pentru publicitatea online din Romania

<p> In urma Adunarii Generale a Asociatilor, IAB Romania anunta o serie de decizii cu impact asupra pietei de publicitate din Romania: crearea unei noi categorii de membri, pregatirea primului Ghid de Mobile Advertising din Romania si facilitarea accesului la o serie de certificari internationale din domeniul publicitatii online.</p> <p>  </p> <p> Incepand cu luna iunie a anului 2013, freelancerii,

Dive Europe: platforma de promovare a evenimentelor de marketing digital

Dive Europe: platforma de promovare a evenimentelor de marketing digital

<p> IAB Europe a lansat <a href=”http://www.dive-europe.org”>DIVE Europe</a>, singurul site care reuneste toate evenimentele viitoare ce promoveaza marketingul digital din intreaga Europa.</p> <p>  </p> <p> Platforma ofera o baza de date usor de utilizat si inteles pentru marketeri, atat pentru cei pan-Europeni, cat si pentru cei focusati pe o anumita zona sau regiune, si are doua functionalitati importante: furnizeaza marketerilor

Publicitate online de 10,2 milioane de euro in prima jumatate din 2012

Publicitate online de 10,2 milioane de euro in prima jumatate din 2012

<p> Piata romaneasca de publicitate online a inregistrat pe primul semestru al anului 2012 o crestere de 7% fata de perioada similara a anului 2011, atingand valoarea de 46,6 milioane de lei (aprox. 10,2 milioane de euro), conform celei mai recente editii a raportului ROADS comunicate in cadrul IAB Forum.</p> <p>  </p> <p> Sectorul Telecom  a dominat ca valoare investitiile