Alegerile sustenabile schimbă viitorul

Alegerile sustenabile schimbă viitorul

Cea mai sustenabilă companie din lume în sectorul băuturilor creează tendințele, nu le urmează. Cum reușește Coca-Cola HBC, cel mai mare îmbuteliator Coca-Cola, acest lucru ne spune Irina Ionescu, Head of Communication & Public Affairs la Coca-Cola HBC România.    Care sunt principalele proiecte Coca-Cola HBC în domeniul sustenabilității? Pentru noi sustenabilitatea este parte din business. Coca-Cola HBC face anual

Tone de deșeuri colectate

Tone de deșeuri colectate

Peste 50 de tone de deșeuri din plastic au fost colectate de peste 23.000 de elevi și profesori din cinci județe din România, în cadrul unui proiect de educație non-formală în colectarea deșeurilor din plastic, inițiat de Tășuleasa Social și Coca-Cola HBC România, cu sprijinul Die Johanniter, în parteneriat cu GreenPoint Management, Romstal, Valrom Industrie și Autoklass și cu sprijinul

Coca-Cola susține tinerii în căutarea primului job

Coca-Cola susține tinerii în căutarea primului job

Activitatea de CSR a Coca-Cola HBC România înglobează un nou proiect. Acesta urmărește sprijinirea tinerilor care nu au încă un loc de muncă să devină activi pe piața muncii. Programul “La TINEri este Puterea” va fi implementat alături de un partener non-guvernamental, selectat pe baza unui concurs de proiecte. ONG-urile din țară, care activează în acest domeniu, își pot depune

Schimbari in echipa de comunicare a Coca-Cola HBC Romania si Moldova

Schimbari in echipa de comunicare a Coca-Cola HBC Romania si Moldova

Irina Ionescu s-a alaturat echipei Coca-Cola HBC Romania si Moldova, in functia de Public Affairs & Communication Manager. Numirea reprezinta intoarcerea Irinei in Sistemul Coca-Cola. Din 1996 pana la inceputul anului 2007, a ocupat diverse pozitii in management-ul regional al Coca-Cola, coordonand proiecte de amploare in Romania si in alte sapte tari din regiunea Balcanica si Adriatica. Intre 2007 –