A scris cinci cărți și, în primăvara acestui an, urmează a șasea carte. Va fi despre disruptive thinking, mai exact despre impactul gândirii marilor lideri din lumea corporațiilor asupra mediului de business. Este Jean-Marie Dru, cel care a dat lumii advertisingului conceptul de disruption. Prezent la bucurești la Zilele Biz, în contextul lansării ediției în limba română a cărții sale
Jean-Marie Dru, inventatorul conceptului de DISRUPTION și președinte al TBWA\Worldwide vine joi, 15 noiembrie, la Zilele Biz. Va fi prezent la Ziua de Media & Marketing cu începere de la ora 17.00 și va vorbi despre cea mai recentă carte a sa “Disrupție – 15 metode Dru către nou“, tradusă anul acesta în limba română, și lansată, în premieră, la
<p> <strong>Una dintre cele mai influente figuri din marketingul si comunicarea ultimelor decenii, Jean-Marie Dru, presedintele TBWA Worldwide, ne-a impartasit viziunea sa despre cum va arata agentia de publicitate a viitorului si motivele pentru care creativitatea nu mai este optionala in ziua de azi.</strong></p> <p> </p> <p> <strong>Cum isi revine industria de publicitate din criza? </strong></p> <p> Advertiserii au reactionat
<p> Jean-Marie Dru, una dintre cele mai influente figuri din marketingul si comunicarea ultimelor decenii, vine la Bucuresti sa vorbeasca despre eficienta, cum sunt platite ideile si de ce creativitatea nu mai este optionala in lumea de astazi.</p> <p> </p> <p> Evenimentul va avea loc in data 28 septembrie, la The Ark, unde isi are sediul si TBWABucuresti.</p> <p> </p>
Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE