Lavazza rămâne alături de Roland Garros

Lavazza rămâne în continuare cafeaua oficială a turneului de tenis Roland Garros până în 2019.  Contractul, semnat cu patru ani în urmă, a fost acum reînnoit.

În 2017, 400 de barista au fost instruiți special pentru Roland Garros, servind 402.219 cafele. În plus, Franța este cea de-a doua cea mai mare piață de desfacere pentru Lavazza după Italia, fiind totodată și prima țară unde a fost creată o filială a companiei: o țară de importanță majoră pentru Lavazza care, prin acest parteneriat, evidențiază și investiția pe care compania o face în Franța, pe lângă investițiile de pe piața cafelei.  

Giuseppe Lavazza și Guy Forget, directorul turneului Roland Garros

Înfiinţată în 1895 la Torino, compania Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Considerat unul dintre cei mai importanți prăjitori de cafea din lume, grupul operează în prezent în peste 90 de ţări printr-o reţea vastă de subsidiare proprii şi distribuitori, exportând aproximativ 63% din producţia sa totală. Lavazza are aproape 3.000 de angajaţi  şi o cifră de afaceri ce depăşeşte 2 miliarde de euro (estimat pentru 2017).

Lavazza a fost prima companie italiană care a oferit sisteme de pregătit espresso cu capsule. Acum, Lavazza este prezentă în toate segmentele de business: cafea pentru acasă, segmentul away-from home şi segmentul serviciilor de cafea pentru medii profesional.

Lavazza este partenerul Turneelor de Tenis de Mare Șlem din lume, dar și partenerul unor evenimente artistice și culturale, colaborând cu muzee precum Guggenheim din New York, Peggy Guggenheim Collection din Veneția și  The Hermitage State Museum din St. Petersburg, Russia.

În 2016, Lavazza a cumpărat Carte Noire în Franța, Merrild în Danemarca (2015), Kicking Horse Coffee în America de Nord (2017). În 2017 grupul și-a mărit rețeaua de distribuție prin achiziția Espresso Service Proximité din Franța și Nims în Italia.