Marketing

Un milion de dolari pentru idei care pot schimba lumea

22 apr. 2012 2 min

Un milion de dolari pentru idei care pot schimba lumea

Reading Time: 2 minute

<p> <a href=”http://www.canneslions.ro „>Cannes Lions</a> – International Festival of Creativity si Bill & Melinda Gates Foundation, prin programul <a href=”http://www.grandchallenges.org/Explorations/Topics/Pages/GHCommunicationsRound9.aspx”>The Grand Challenge for Communications</a>, au lansat “Aid is working. Tell the world”, o competitie de proiecte inovatoare care pot schimba felul in care sunt comunicate si respectiv intelese programele umanitare din intreaga lume.</p> <p>  </p> <p> Competitia beneficiaza de un proiect de mentorat din care fac parte toti castigatorii unui Grand Prix la Cannes Lions 2011 – <a href=”http://www.canneschimera.com/chimera.cfm”>Cannes Chimera</a>. In 2012, printre membrii Cannes Chimera se va numara si Adrian Botan, Creative Partner McCann Erickson, castigator a 9 premii in cadrul Cannes Lions 2011, printre care doua Grand Prix si un Titanium Lion.</p> <p>  </p> <p> <strong>Punctul de plecare</strong></p> <p>  </p> <p> Proiectele umanitare dezvoltate in intreaga lume beneficiaza de finantari de miliarde de dolari, dar problemele nu par sa-si gaseasca rezolvarea, ceea ce ne face sa ne intrebam daca banii pe care ii donam ajung acolo unde este nevoie de ei.</p> <p>  </p> <p> <strong>Provocarea</strong></p> <p>  </p> <p> Daca ne dorim cu adevarat sa punem capat foametei si saraciei, trebuie sa gasim o modalitate inovatoare de a aduna si, mai ales, de a comunica acele proiecte umanitare care au avut cu adevarat impact. Pentru a sensibiliza o lume intreaga – care se confrunta cu propria criza financiara – trebuie sa comunicam intr-un mod inovator nevoia de ajutor umanitar, aratand tuturor ca ajutorul fiecaruia conteaza.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cum functioneaza proiectul?</strong></p> <p>  </p> <p> Pana pe data de 15 mai 2012, proiectul “Aid is working. Tell the world” asteapta de la persoane fizice, echipe, companii sau agentii, idei de comunicare revolutionare, scrise pe o pagina A4 (fata – verso), care pot schimba lumea.</p> <p>  </p> <p> In prima faza a programului, in luna iulie 2012, vor fi selectate 10 proiecte care vor primi o finantare initiala in valoare de 100.000 USD pentru a-si dezvolta ideea.</p> <p>  </p> <p> In faza a doua a programului, care va avea loc in luna noiembrie 2012, cei care au propus proiectele finaliste vor fi trimisi in campusul Fundatiei Bill & Melinda Gates din Seattle, SUA, unde, timp de doua zile, vor primi consiliere din partea membrilor Cannes Chimera. In decursul acestor doua zile, cele mai mari minti creative din lume ii vor ajuta pe finalisti sa-si dezvolte ideea pentru a putea aplica la marele grant de 1.000.000 USD, oferit de fundatie pentru implementarea proiectului castigator.</p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: