The Geeks, marele castigator pe scena IAB MIXX Awards

The Geeks, McCann Erickson, iLeo, CARAT si Kinecto sunt agentiile castigatoare la prima editie IAB MIXX Awards, o competitie internationala care evalueaza toate aspectele cheie ale marketingului online, incluzand strategie, dezvoltarea creativa si executia, plasamentul media si integrarea, eficienta si ROI-ul.

Cele mai multe premii au revenit agentiei The Geeks, care a plecat acasa cu 4 trofee: 2 pentru Groupama – The risk Test– client Groupama Asigurari (“Experimental & Innovative campaign” si “Best Digital MIXX” – marele premiu al competitei), unul pentru Doncafe – “Horoscope Over a Cup of Coffee” – client: Strauss Romania – Doncafe (“Best Social Media App”) si unul pentru Pilot Frixion – Back to school –client: Dacris/Pilot Frixion (“Rich Media Display”).

La categoria Brand Awareness and Positioning a castigat Kinecto cu Campania “Tuborg Party Manager”.

Carat a luat premiul pentru categoria Direct Response & Lead Generation cu campania “Drive in Romania” pentru Opel Romania & Nokia Romania.

Best Brand/Product Launch i-a revenit agentiei Ileo Marketing Interactiv pentru campania “Nefiltrat vs Fresh” pentru Bergenbier.

Cea mai inovativa campanie, respectiv premiul la categoria Experimental & Innovative campaign, i-a revenit agentiei The Geeks pentru campania “The Risk Test” facuta pentru Groupama Asigurari.

Pentru Cross-Media Integration agentia castigatoare a fost BV McCann Erickson, cu ROM, pentru campania “Romanians are smart”.

Categoria Branded Content, blogging Campaigns & PR campaigns a fost castigata tot de BV McCann Erickson, cu campania pentru ROM.

Pentru categoria Mobile App castigatoare a fost campania “Rediscover Romania” creata de ileo Marketing Interactiv pentru OMV Petrom.

La Rich Media Display, castigatoare a fost campania “Back to school” a celor de la The Geeks pentru clientul Dacris/Pilot Frixion.

Best Social Media Apps a fost desemnata campania “Horoscope Over a Cup of Coffee” a agentiei The Geeks pentru clientul Strauss Romania – Doncafe.

Premiul presedintelui juriului a revenit agentiei The Practice pentru Varta.

In cursa s-au aflat 65 de campanii online valide, inscrise de 21 de companii participante (in principal agentii digitale si de media, publisheri, advertiseri) si au fost 30 de finalisti, 3 in fiecare categorie.

Dintre cele 10 sectiuni, cea mai mare concurenta a fost la categoria de “Brand Awareness & Positioning” (cu 15 campanii inscrise), urmata de “Experimental & innovative” (9 inscrieri), “Cross-Media” (9), “Branded Content, Blogging & PR Campaigns” (8) si “Best Social Media App” (8 inscrieri).

Campaniile acopera zonele de FMCG, Telecom, Auto, Servicii financiare, Showuri TV, Filme si Alte manifestari culturale, Tehnologie & Gadgeturi, Industrie, Bauturi si Cosmetice.

PwC Romania, in calitate de observator, fara drept de vot, a asistat procesul de jurizare in vederea desemnarii castigatorilor.

Juriul primei editii IAB MIXX Awards a fost format din: Presedinte, David Doty – Executive Vice President & CMO of Interactive Advertising Bureau US, respectiv membri alesi de IAB Romania: Alex Visa – Managing Partner Hyperactive, Stefan Iordache – COO Leo Burnett, Bogdana Butnar – Business Development, Head of Telco/eCommerce Google Romania, Orlando Nicoara – General Manager Mediafax Group, Radu Ionescu – Founder and Art Director Kinecto, Alin Zainescu – Business Development Manager la TradeAds Interactive, Oana Iliescu – Online Proposition and Web Development Manager Romtelecom, Radu Apostolescu – Founder eMag si Cristian Petriceanu – Presedinte IAB Romania.

Jurizarea a fost facuta in cadrul unei intalniri comune a membrilor juriului, prin notare individuala secreta, corectitudinea calcularii de catre IAB a rezultatelor fiind observata de PwC.

Prima editia IAB MIXX Awards din Romania a avut loc in cadrul RoNewMedia 2012. Gala gazduita de Andi Moisescu a fost urmata de Think Digital Interactive Party, in The Silver Church Club.