Piața de media a revenit la nivelul de acum 10 ani

Piața de media a revenit la nivelul de acum 10 ani

Piața de media din România a crescut cu 13% în 2017, până la valoarea de 412 milioane euro, potrivit noului raport Media Fact Book, realizat de agenția Initiative. Aceasta este cea mai mare creștere de după criză, care aduce piața de media locală mai aproape de nivelul din 2008, nivel care poate fi atins în următorii ani. Pentru anul 2018,

Creștere de 13% a pieței de media în 2018

Creștere de 13% a pieței de media în 2018

După ce în iunie anul acesta, Initiative anticipa o creștere de 10% a pieței de media în România, agennție vine acum cu o actualizate a raportului Media Fact Book, estimând o creștere de 11% în 2017 și de 13% pentru anul viitor. Piața de media din România ar putea ajunge la valoarea de 407 milioane de euro anul acesta, respectiv

Creștere peste așteptări a pieței de media în a doua jumătate a anului

Creștere peste așteptări a pieței de media în a doua jumătate a anului

Piața de media din România a crescut cu 10% în 2016 comparativ cu 2015, până la valoarea de 366 milioane de euro, potrivit datelor actualizate ale raportului Media Fact Book, realizat de agenția Initiative. Această evoluție depășește estimările raportului lansat în luna mai, care indicau un avans de 6% anul acesta, similar cu cel din 2015. Creșterea a fost determinată

Piata de media din Romania: 351 mil. euro in 2016

Piata de media din Romania: 351 mil. euro in 2016

6% a fost cresterea pe care a inregistrat-o piata de media din Romania in 2015 comparativ cu anul anterior si se asteapta ca procentul de crestere sa se mentina si anul acesta, arata cea de-a xx-a editie a raportului Media Fact Book realizat de agentia Initiative, parte a grupului IPG MediaBrands. Volumele derulate in televiziune au crescut cu 7% fata

Publicitate de 322 milioane de euro in 2015

Publicitate de 322 milioane de euro in 2015

Piata locala de media a avut anul trecut o evolutie pozitiva, fiind inregistrata o crestere de 2,6% fata de 2013, pana la valoarea totala de 313 milioane euro net, potrivit celei de-a XIX-a editii Media Fact Book, analiza lansata de Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands. Este de asteptat ca in 2015 cheltuielile de publicitate sa ajunga la o

Media Fact Book 2014

Media Fact Book 2014

Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, a lansat a 18-a editie a Media Fact Book 2014, raportul de analiza a pietei romanesti de media si publicitate. Conform Media Fact Book 2014, piata locala a inregistrat o evolutie stabila in perioada 2012/2013 (305 milioane euro net), pentru anul 2014 fiind estimat ca aceasta va ajunge la o valoare similara. “Sunt

295 milioane pentru piata de media in 2013

295 milioane pentru piata de media in 2013

<p> Initiative a lansat cea de-a saptesprezecea editie a Media Fact Book, analiza pietei romanesti de media ce pune in evidenta transformarile pietei pe parcursul anului 2012 si perspectivele si tendintele pentru 2013.  </p> <p>  </p> <p> Potrivit rezultatelor Media Fact Book, piata romaneasca de media a inregistrat o scadere de 2%, exact cum s-a intamplat si in anul 2011.

Digitalul pe locul al doilea dupa TV in 2011

Digitalul pe locul al doilea dupa TV in 2011

<p> Valoarea investitiilor in publicitatea online a fost cu 30% mai mare in 2011 fata de anul anterior, urcand pana la 34 mil. euro si ajungand astfel pe locul al doilea dupa TV ca investitii atrase din publicitate in 2011, conform studiului Media Fact Book, lansat de reteaua de media Initiative.</p> <p>  </p> <p> Display advertisingul a scazut ca pondere