Noua campanie OLX, semnata The Geeks

Noua campanie OLX, semnata The Geeks

The Geeks semneaza strategia si creatia pentru noua campanie integrata de comunicare pentru brandul OLX, ce cuprinde trei executii TV (“Poza de profil”, “Tanarul din provincie”, “Micul explorator”), bannere online si o activare BTL. Precedata de campania de rebranding, cea care a comunicat trecerea de la numele de Mercador.ro la OLX.ro, noua campanie continua strategia inceputa sub brand-ul Mercador.ro, infatisand

Piata anunturilor online generaliste si nisate

Piata anunturilor online generaliste si nisate

Piata anunturilor online a inregistrat cresteri semnificative in ultima perioada, site-urile reprezentand cel mai bun loc unde potentialii cumparatori vin in contact cu ofertantii. Piata anunturilor se imparte in site-uri generaliste (cuprind mai multe categorii: schimburi auto, electronice si electrocasnice, locuri de munca, servicii, anunturi imobiliare gratuite, etc) si site-uri nisate (se axeaza doar pe o anumita categorie). Din categoria