Farmec deschide un nou magazin Gerovital în Cluj

Farmec deschide un nou magazin Gerovital în Cluj

Producătorul român de cosmetice Farmec deschide un nou magazin Gerovital la Cluj-Napoca, cel de-al doilea centru inaugurat în acest an.  Farmec continuă să extindă strategic rețeaua națională de magazine Gerovital, aceasta ajungând la un număr total de 15 unități la nivel de țară. Noul magazin Gerovital din Cluj-Napoca este amplasat în incinta centrului comercial Iulius Mall, arată compania, într-un comunicat

Noi creșteri pentru Farmec

Noi creșteri pentru Farmec

După ce a înregistrat o creștere cu 9,2% a cifrei de afaceri în 2017, Farmec estimează o nouă creștere a businessului în acest an și plănuiește investiții de peste două milioane de euro în retehnologizare și dezvoltarea rețelei de magazine.    Producătorul român de cosmetice a anunțat o creștere cu 9,2% a cifrei de afaceri pentru anul trecut, comparativ cu

Farmec continuă investiţiile în modernizare

Farmec continuă investiţiile în modernizare

Anul trecut, Farmec a alocat un buget de peste 650.000 de euro în modernizarea şi retehnologizarea producţiei, iar anul acesta va continua investiţiile.   Farmec continuă să dezvolte unul dintre cele mai extinse şi puternice portofolii multibrand de pe piaţa locală prin investiţiile în retehnologizare şi modernizare a proceselor de producţie. În 2017, compania a investit în aceste activităţi de

Farmec deschide primul magazin Gerovital din Galaţi

Farmec deschide primul magazin Gerovital din Galaţi

Producătorul român de cosmetice Farmec continuă extinderea în Moldova şi inaugurează primul magazin Gerovital din Galaţi, acoperind strategic întreaga regiune estică a ţării. În mai puţin de jumătate de an, Farmec a inaugurat magazine la  Iaşi, Piatra Neamţ, Suceava şi, acum, la Galaţi, arată compania, într-un comunicat de presă. “Inaugurăm cel de-al patrulea magazin în zona Moldovei, în numai cinci

Anul expansiunii

Anul expansiunii

Farmec pregătește relansarea a două dintre brandurile foarte apreciate de români, încă o gamă premium și noi deschideri de magazine. Totul până la finalul anului, spune Mircea Turdean, directorul general al Farmec. Farmec a avut o primă jumătate de an aglomerată, cu inaugurări de magazine și extinderi de game. Ce mai aveți pregătit pentru a doua jumătate a anului? Pentru

Farmec, afaceri în creştere cu 9%

Farmec, afaceri în creştere cu 9%

Producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat în primul semestru al anului 2017 o cifră de afaceri de 105,5 milioane lei, ceea ce înseamnă o creștere cu 9% față de aceeaşi perioadă din 2016. “Este un succes pe care îl datorăm în primul rând iubitorilor brandurilor noastre: Gerovital, Farmec, Doina, Nufăr şi Triumf, dar şi strategiei de extindere a reţelei

Farmec deschide trei magazine Gerovital în nordul țării

Farmec deschide trei magazine Gerovital în nordul țării

Producătorul român de cosmetice Farmec a investit 165.000 de euro în deschiderea a trei noi magazine Gerovital în nordul țării. Farmec își extinde astfel reţeaua proprie de magazine de brand în Moldova, cele trei magazine fiind deschise la Piatra Neamţ, Iaşi şi Suceava. De la începutul anului 2017, compania clujeană a deschis alte magazine de brand pe întreg teritoriul ţării:

Farmec este partener al TIFF

Farmec este partener al TIFF

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, devine partener oficial al Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF), susținând astfel industria cinematografică și evenimentele culturale din România. “TIFF este unul dintre cele mai iubite festivaluri locale și suntem încântați că este găzduit de Cluj, orașul nostru de suflet. Tradiția sa de 16 ani și profesionalismul organizatorilor și al tuturor celor

Gerovital H3 Derma+ Premium Care, noua gamă de la Farmec

Gerovital H3 Derma+ Premium Care, noua gamă de la Farmec

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, anunță lansarea primei game premium din portofoliu – Gerovital H3 Derma+ Premium Care, cu ocazia împlinirii a 50 de ani de la începerea producției în masă a primei creme cosmetice Gerovital. Gama Gerovital H3 Derma+ Premium Care cuprinde 10 produse dermatocosmetice dedicate îngrijirii tenului, create în colaborare cu experți din domeniul sănătății.

Farmec, creștere cu 14% a afacerilor

Farmec, creștere cu 14% a afacerilor

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 milioane Euro), înregistrând o creștere de 14% față de cifra de afaceri realizată în anul 2015. „Rezultatele obținute în anul 2016 demonstrează încă o dată că Farmec își menține poziția pe palierul celor mai de succes companii de