Stiri Companii

Farmec, afaceri în creştere cu 9%

23 aug. 2017 2 min

Farmec, afaceri în creştere cu 9%

Reading Time: 2 minute

Producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat în primul semestru al anului 2017 o cifră de afaceri de 105,5 milioane lei, ceea ce înseamnă o creștere cu 9% față de aceeaşi perioadă din 2016.

“Este un succes pe care îl datorăm în primul rând iubitorilor brandurilor noastre: Gerovital, Farmec, Doina, Nufăr şi Triumf, dar şi strategiei de extindere a reţelei magazinelor de brand. Şi în perioada următoare, vom avea grijă să acordăm aceeaşi atenţie dorinţelor consumatorilor noştri şi să continuăm să avem o strategie de business coerentă şi relevantă”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.

Cifra de afaceri din acest an a fost susţinută de extinderea semnificativă a reţelei de magazine Farmec şi Gerovital, care în prezent numără 19 magazine de brand, deschise atât în marile centre comerciale, cât și în zonele cheie ale orașelor.

„Cu o tradiţie de 128 ani pe piaţa românească, ne-am asigurat că ne vom menţine în topul celor mai puternice companii cu capital 100% românesc. Rezultatele obţinute în prima jumătate a acestui an ne oferă toată încrederea că vom reuşi să ne atingem obiectivul setat la începutul anului, acela de creştere a cifrei de afaceri cu peste 10%”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.

De la începutul anului, au fost inaugurate 8 magazine de brand, urmând ca cel puţin alte 2 spaţii să fie deschise până la finele acestui an. Datorită politicii de extindere, în primele 6 luni ale anului 2017, rețeaua de magazine proprii a companiei Farmec a atins vânzări de 1 milion de euro, arată compania, într-un comunicat de presă.

Creşterea din prima parte a anului 2017 vizează şi vânzările din magazinul online www.farmec.ro, care s-au menţinut pe un trend puternic ascendent, înregistrând în prima jumătate a anului 2017 o creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

Un alt factor care a contribuit la creşterea cifrei de afaceri este acoperirea reţelei de distribuţie, o resursă valoroasă în toate operaţiunile derulate de Farmec în cele 10 puncte de lucru la nivel național.

În 2017, Farmec marchează 50 de ani de la prima industrializare a cremei cosmetice Gerovital.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: