Golin și MullenLowe, premiate la Golden Hammer

Golin și MullenLowe, premiate la Golden Hammer

Golin și MullenLowe au obținut două Grand Prix-uri, trei trofee Gold și două Silver la Golden Hammer 2017, pentru campaniile Electric Castle – Unofficial Partners și Vanilla Skype// BRD – Groupe Société Générale. Agențiile au primit și distincțiile PR Frame, pentru cele mai multe puncte obținute din partea juriului de PR, și Communications Folder, pentru cele mai multe puncte acordate

Schimbare în departamentul de client service al MullenLowe

Schimbare în departamentul de client service al MullenLowe

Începând din această lună, Gabriela Alexandrescu este noul Client Service Director al agenției MullenLowe. Cu o experiență de peste 14 ani de publicitate, Gabriela Alexandrescu a colaborat, până în prezent, cu numeroase branduri locale și internaționale, din industrii variate precum auto, banking, băuturi alcoolice şi răcoritoare, detergenţi şi produse de întreţinere casnică, food, entertainment, retail, servicii financiare, software, telecom, social. Deținută

Fotoliul din odaie, motivul din noua campanie Praktiker

Fotoliul din odaie, motivul din noua campanie Praktiker

Noua campanie publicitară derulată de Praktiker pariază pe spiritul nostalgic al românilor. Pentru a-i convinge pe consumatori că unele lucruri chiar merită schimbate, Praktiker și MullenLowe lansează o reinterpretare a șlagărului Mirabelei Dauer, transformat într-o baladă a micilor improvizații. „Unele lucruri chiar merită schimbate, line-ul campaniei noastre, este cu adevărat un credo pentru Praktiker. De prea multe ori spunem merge

Miniserial animat pentru promovarea Zizin

Miniserial animat pentru promovarea Zizin

Zizin și MullenLowe au lansat ”Ziua nesfârșită a lui Giraf”, un miniserial animat reactiv în care utilizatorii de Facebook pot decide continuarea fiecărui episod. Primul episod rulează pentru două săptămâni, începând cu 13 martie, și poate fi vizionat aici. La finalul fiecărui episod, fanii sunt invitați să voteze prin reactions – love, sad, haha, angry, wow. Reacția predominantă va stabili

Eugen Suman, noul Executive Creative Director MullenLowe

Eugen Suman, noul Executive Creative Director MullenLowe

Un poet, un copywriter și un director intră într-o agenție. Nu este un banc, deși, lui Eugen Suman nu-i lipsește umorul, ci este o mutare la vârful industriei de comunicare. 10 ani de publicitate, 3 țări din regiune, peste 20 de premii locale și internaționale, de 6 ori jurat internațional, clienți din 15 industrii, multe ore de voluntariat în scop

MullenLowe semneaza trei noi spoturi Praktiker

MullenLowe semneaza trei noi spoturi Praktiker

Praktiker a lansat o noua campanie de comunicare, declinata in trei executii TV diferite, ce se va desfasura pe tot parcursul anului 2016. Noua campanie, ce are drept obiective atat intelegerea importantei calitatii produselor pe care le cumperi pentru acasa, cat si indicatori precum cresterea notorietatii brandului si a vanzarilor, poarta semnatura agentiei MullenLowe. Mixul de comunicare este completat de

Gerovital Plant si MullenLowe au descoperit secretul frumusetii romancelor

Gerovital Plant si MullenLowe au descoperit secretul frumusetii romancelor

Agentia MullenLowe a creat pentru Gerovital Plant, marca aflata in portofoliul companiei Farmec, o platforma de comunicare avand ca leitmotiv “Secretul frumusetii romancelor”. Campania este prilejuita de relansarea gamei Gerovital Plant intr-o noua formula, dezvoltata de cercetatorii de la Cluj – cu ulei organic din floare de mac, fara conservanti. Campania se desfasoara in perioada 8 aprilie – 22 mai

Prima campanie MullenLowe Romania pentru Praktiker

Prima campanie MullenLowe Romania pentru Praktiker

Praktiker si MullenLowe au lansat o campanie dedicata unui public esential pentru piata de DIY: mesterii. Campania se desfasoara in perioada 14 martie – 31 decembrie si are ca obiectiv promovarea unui program de fidelitate, prin care Praktiker le ofera numeroase avantaje mesterilor detinatori de Mester Card. Printre acestea, reduceri trimestriale de 5% sub forma de voucher, daca valoarea cumparaturilor

MullenLowe, agentia de creatie a Farmec

MullenLowe, agentia de creatie a Farmec

In urma unei licitatii castigate la sfarsitul anului trecut, MullenLowe este noua agentie de creatie a companiei Farmec. MullenLowe va dezvolta campaniile de comunicare pentru toate brandurile din portofoliul Farmec, din perspectiva integrata, strategica si creativa. Farmec SA Cluj-Napoca este cel mai mare producator roman de cosmetice, cu un portofoliu care, in prezent, insumeaza cateva sute de produse, cele mai