Leo Burnett semneaza pentru Noroc

Leo Burnett semneaza pentru Noroc

Leo Burnett Romania semneaza noua campanie pentru marca de bere Noroc, aflata in portofoliul companiei Bergenbier. Echipa Noroc implicata in realizarea campaniei:  Gabriela Lupas-Ticu (Marketing Director), Teodora Agafitei (Brand Manager), Adina-Elena Tanase (Junior Brand Manager) Echipa Leo Burnett Romania: Razvan Capanescu (Chief Creative Officer), Victor Stroe (Strategy & Planning Director), Adina Teodorescu (Group Creative Director), Dinu Gojan (Senior Art Director),

Porti Deschise la Fabrica Bergenbier din Ploiesti

Porti Deschise la Fabrica Bergenbier din Ploiesti

Bergenbier organizeaza sambata, 10 octombrie, Ziua Portilor Deschise la fabrica de bere din Ploiesti. Cu ocazia evenimentului, toti cei care doresc sa viziteze fabrica Bergenbier au la dispozitie, in Ploiesti, un autobuz gratuit, ce va pleca din ora in ora, incepand cu ora 9:30, de vizavi de statia Coreco, Halele Centrale sau sunt asteptati direct la fabrica, la poarta principala,

Trifoiarul cu Noroc

Trifoiarul cu Noroc

Bergenbier si Leo Burnett Group au lansat un nou spot pentru marca de bere Noroc, continuand directia strategica a brandului “Gustul mestesugit, nu nimerit”. Dupa ce, in 2014, Potcovarul a dezvaluit secretul potcoavelor norocoase, acum publicul face cunostinta cu Trifoiarul, care are misiunea sa obtina trifoiul cu patru foi.  Echipa care a contribuit la realizarea proiectului: Din partea Leo Burnett