Marketing Stiri

Trifoiarul cu Noroc1 min

24/03/2015 < 1 min read

Trifoiarul cu Noroc1 min

Reading Time: < 1 minut

Bergenbier si Leo Burnett Group au lansat un nou spot pentru marca de bere Noroc, continuand directia strategica a brandului “Gustul mestesugit, nu nimerit”.

Dupa ce, in 2014, Potcovarul a dezvaluit secretul potcoavelor norocoase, acum publicul face cunostinta cu Trifoiarul, care are misiunea sa obtina trifoiul cu patru foi. 

Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:

Din partea Leo Burnett Group: Adina Teodorescu (Senior Copywriter), Dinu Gojan (Senior Art Director), Victor Stroe (Planning Director), Sorin Deleanu (A/V Production Manager), Adi Vlad (Illustrator), Cristian Buha (Brand Communication Manager), Razvan Capanescu (Chief Creative Officer).

Din partea Bergenbier S.A.: Anca Stoica (Brand Manager), Teodora Agafitei (Jr. Brand Manager), Mihai Bonca (Marketing Director).

Noroc este o marca de bere din categoria segmentului economic, aflata in portofoliul Bergenbier S.A. si lansata in anul 2000.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE