Campania Pepsi Challenge, la final

Campania Pepsi Challenge, la final

Ultimul capitol al campaniei globale Pepsi Challenge din 2015 reuneste consumatorii din Romania si din intreaga lume in Black Knight Decoded, un scurtmetraj filmat de camerele video Urthecast, aflate la bordul Statiei Spatiale Internationale Naratiunea se invarte in jurul a ceea ce multi considera o entitate misterioasa, satelitul Black Knight. David Oyelowo, nominalizat la Golden Globes, castigatoarea SAG Award Freida

Design creat de consumatori

Design creat de consumatori

Pepsi a lansat pe piata din Romania un milion de doze cu trei designuri noi, realizate de 3 consumatori romani in cadrul unei competitii desfasurate pe www.acceptaprovocarea.ro. Concursul, parte din campania globala Pepsi Challenge, a invitat fanii brandului sa deseneze un nou ambalaj pentru doza de Pepsi, intr-o aplicatie speciala gazduita pe site-ul campaniei. Cele mai creative trei propuneri au fost

Filmare Pepsi Ultra HD din satelit

Filmare Pepsi Ultra HD din satelit

Pepsi Romania, partener al celei de-a treia editii a festivalului Electric Castle, a oferit fanilor prezenti la eveniment o serie de experiente originale, concepute in cadrul campaniei globale Pepsi Challenge. Astfel, sambata, 27 iunie, Pepsi a realizat prima filmare Ultra HD din satelit. Filmarea din spatiu a avut in prim plan doua personaje uriase, imbracate in costume traditionale romanesti si

Marius Moga, ambasador Pepsi

Marius Moga, ambasador Pepsi

Pepsi Romania a dat startul campaniei “Pepsi Challenge”, in cadrul careia Marius Moga se alatura ambasadorilor internationali Usher, Serena Williams, James Rodriguez, Usain Bolt, Nicola Formichetti si Jerome Jarre. Cum functioneaza campania?  Pe parcursul a trei luni, Pepsi Challenge invita consumatorii sa sfideze conventiile si sa incerce experiente noi, participand la o serie de provocari lunare si saptamanale, anuntate pe

Provocarea Pepsi

Provocarea Pepsi

Pepsi lanseaza campania globala Pepsi Challenge, prezentata drept cea mai mare si mai complexa campanie in istoria companiei. Campania ii are drept ambasadori de brand pe Usher, Serena Williams, James Rodriguez, Usain Bolt, Nicola Formichetti si Jerome Jarre, iar pe tot parcursul anului 2015, simbolul noii campanii va fi hashtagul #PepsiChallenge, o miscare globala care provoaca toti consumatorii sa experimenteze