Design creat de consumatori

Pepsi a lansat pe piata din Romania un milion de doze cu trei designuri noi, realizate de 3 consumatori romani in cadrul unei competitii desfasurate pe www.acceptaprovocarea.ro.

Concursul, parte din campania globala Pepsi Challenge, a invitat fanii brandului sa deseneze un nou ambalaj pentru doza de Pepsi, intr-o aplicatie speciala gazduita pe site-ul campaniei. Cele mai creative trei propuneri au fost produse in editie limitata si distribuite pe rafturile magazinelor la nivel national. Castigatorii si autorii celor mai creative ambalaje sunt Octavia Furtuna, Bogdan Ionut Taru si Andreea Roxana Demeter.

Criteriile de jurizare au presupus ca designul sa fie cat mai creativ, original, iar ideea promovata prin el sa se identifice cu personalitatea  Pepsi.

Campania Pepsi Challenge s-a desfasurat in Romania pe parcursul a trei luni (aprilie, mai, iunie), timp in care fanii brandului au fost provocati sa faca parte din cea mai mare campanie Pepsi de pana acum, la nivel global. Sub hashtagul #pepsichallenge,  consumatorii din intreaga lume au fost incurajati sa sfideze conventiile si sa traiasca viata intr-un mod diferit participand la o serie de provocari lunare si saptamanale, anuntate pe site-urile dedicate ale campaniei si pe retelele de socializare ale brandului atat la nivel local, cat si la nivel international.