Marketing Stiri

Campania Pepsi Challenge, la final

20 nov. 2015 2 min

Campania Pepsi Challenge, la final

Reading Time: 2 minute

Ultimul capitol al campaniei globale Pepsi Challenge din 2015 reuneste consumatorii din Romania si din intreaga lume in Black Knight Decoded, un scurtmetraj filmat de camerele video Urthecast, aflate la bordul Statiei Spatiale Internationale

Naratiunea se invarte in jurul a ceea ce multi considera o entitate misterioasa, satelitul Black Knight.

David Oyelowo, nominalizat la Golden Globes, castigatoarea SAG Award Freida Pinto, regizorul laureat Emmy Jabbar Raisani, autorul de bestsellere James Frey si laureatul premiilor Grammy Usher si-au reunit talentul creativ pentru un film de actiune si aventura, produs de Pepsi in colaborare cu Levity Entertainment Group (LEG) si UrtheCast, sistemul video Ultra High-Definition instalat la bordul Statiei Spatale Internationale.

Filmul are in distributie vedete de cinema, o piesa originala, “Miracles”, interpretata de Usher, dar si consumatorii din peste 11 tari, care s-au adunat pentru prima productie de acest gen in cadrul Pepsi Challenge, campania globala desfasurata de Pepsi in 2015. Pepsi Challenge a provocat consumatorii din toate colturile lumii sa traiasca viata la maximum si sa transforme fiecare moment – mic sau mare – intr-unul epic. Black Knight Decoded poate fi vizionat pe canalul Pepsi de YouTube.

Black Knight Decoded  spune o poveste despre un tata (Oyelowo), fiica sa (Layla Crawford) si un co-conspirator (Pinto) in incercarea lor de a decodifica semnalele radio transmise de pe satelitul Black Knight. In timp ce lupta pentru a gasi un raspuns inainte ca guvernul sa le opreasca misiunea, grupul apeleaza la ajutorul comunitatilor din intreaga lume pentru a transmite, impreuna, mesaje universale de speranta, unitate si pace.

De-a lungul anului, provocarile Pepsi Challenge au fost comunicate pe retelele de socializare ale Pepsi, PepsiChallenge.com si prin intermediul ambasadorilor locali si internationali. Campania a implicat consumatorii din peste 100 de tari, iar hashtag-ul #PepsiChallenge a generat peste 1,2 milioane de mentiuni, adunand astfel, peste 1,4 miliarde de afisari globale.

Mii de consumatori din Australia, China, Cehia, India, Mexic, Polonia, Romania, Rusia, Emiratele Arabe Unite, Statele Unite ale Americii si Vietnam au fost provocati sa transmita mesaje cu ajutorul unor instalatii de mari dimensiuni, care au fost filmate atat de pe Pamant, cat si din spatiu, cu camerele video UrtheCast aflate la bordul Statiei Spatiale Internationale, constituind un element important in film.

In Romania, fanii Pepsi au fost invitati pe 27 iunie la festivalul Electric Castle sa transmita, impreuna, mesajul tarii noastre catre Univers. Acesta a avut in prim plan doua personaje reproduse la scara uriasa, imbracate in costume traditionale romanesti si conectate prin simbolul international al pacii. Pentru a da viata mesajului, Electric Castle a devenit scena unei coregrafii elaborate, vizibile din spatiu, realizate cu ajutorul unei echipe de peste 200 de oameni si 4.000 de metri patrati de panze in culorile nationale. 

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: