Biz este revista de business preferată de români

Biz este revista de business preferată de români

Revista Biz este brandul preferat al românilor în categoria “Reviste de business”, potrivit studiului Consumer Choice Award, realizat de către compania portugheză de cercetare de piață Netsonda. “Ne onorează toate premiile și recunoașterea pe care Biz le-a primit de-a lungul anilor. Cu atât mai mult, ne bucură această distincție pentru că ea vine în urma unui studiu independent și este o

Minus 5% in publicitatea din presa scrisa

Minus 5% in publicitatea din presa scrisa

Investitiile in publicitatea din presa scrisa au scazut in  primul semestru din 2015 cu 5% fata de aceeasi perioada a anului precedent, ajungand la o valoare de 65 milioane de euro (ratecard), potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia. Analizand publicatiile cu aparitie continua in intervalul ianuarie 2013 – iunie 2015 se constata ca, dupa

Cine tine bancile sus?

Cine tine bancile sus?

Reclama este sufletul comertului. Nimic mai adevarat, mai ales intr-o perioada  dificila. Televiziunele sunt inundate de reclame, chiar si presa tiparita vede mai multe pagini de publicitate, iar orasele sunt pline de mash-uri si bannere cu noile produse ale unor companii. Intre aceste reclame, si-au facut loc si cele ale institutiilor bancare, lovite din greu de neincredere in randul clientilor,

Cum a fost la BrandRo

Cum a fost la BrandRo

BrandRo, primul eveniment Biz din aceasta toamna, a strans laolalta mai mult de 250 de specialisti in marketing, brand manageri, practicieni in branding si advertising, presa si bloggeri. La o monitorizare rapida de presa, am generat prin eveniment mai mult de 50 de preluari in toata presa centrala, portalurile principale de news si business si in site-urile si blogurile de