Stiri

Sezamo a livrat 60.000 de comenzi în 2022, din care mai bine de jumătate după lansarea publică

28 feb. 2023 3 min

Sezamo a livrat 60.000 de comenzi în 2022, din care mai bine de jumătate după lansarea publică

Reading Time: 3 minute

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a livrat 60.000 de comenzi în 2022.
Sezamo s-a lansat oficial pe 18 octombrie 2022, după ce și-a testat serviciile vreme de șase luni. La nivelul grupului Rohlik, anul trecut s-au livrat în total 11 milioane de comenzi, către 1.5 milioane de clienți, dintre care un milion de comenzi au fost înregistrate doar în luna decembrie.

Grupul Rohlik investește continuu în reducerea amprentei de carbon a companiei, ajungând la finalul anului trecut la aproape 200 de mașini electrice, 1 milion de kilometri cu zero emisii în fiecare lună și 10-15% reducere a emisiilor de CO₂ datorită utilizării mai bune a mașinilor în cazul autovehiculelor standard.

După lansarea publică

Sustenabilitatea se află în ADN-ul grupului, astfel că Sezamo a salvat prin categoria Save food peste 35 de tone de mâncare și are în folosință în acest moment 11.000 de pungi reutilizabile, făcute din plastic reciclat. La asta se adaugă deja milioane de pungi de hârtie care au fost reciclate de către companie.


„Am intrat pe piața din România cu o misiune: să facem viețile oamenilor mai bune și să le oferim produse de calitate superioară, în cel mai scurt timp posibil. Au trecut mai bine de patru luni de la lansarea publică și observăm cu bucurie cum din ce în ce mai mulți clienți ni se alătură, comandă de la noi, ne scriu pentru a ne spune ce își doresc. Personal am gestionat deja sute de conversații cu clienții și vă pot spune că feedbackul lor este de neprețuit. Vom continua să surprindem, să evoluăm și să schimbăm lucrurile în bine”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.

Tomas Chadzivasilis Chief Executive Officer Sezamo Romania
Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.


Cel mai fidel client a plasat în această perioadă 62 de comenzi, iar cea mai mare comandă a avut 95 de pungi, a fost plasată în luna decembrie și a costat 10.584 lei. Majoritatea clienților Sezamo sunt femei, cu un procent considerabil de 80% și tot doamnele cumpără cele mai multe produse de brutărie și patiserie, mai exact 83% dintre clienții Sezamo de după lansarea publică.


„Avem o misiune și luăm lucrurile foarte în serios. Satisfacția clienților este prioritatea noastră și toate eforturile noastre se îndreaptă într-acolo. Am început prin a fi client loial în Praga și am vrut să aduc aceste servicii și românilor, iar acum mă bucur să văd că Sezamo înseamnă deja o echipă care se dezvoltă de la o săptămână la alta, pentru a oferi servicii fantastice oamenilor din București și Ilfov”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.


Obsesia pentru clienți se traduce și printr-o comunicare constantă cu aceștia, astfel compania a inițiat de la lansarea publică peste 34.000 de apeluri în care au solicitat feedback de la clienți. La capătul celălalt al firului, aproape 13000 de clienți au discutat cu operatorii Customer Care Sezamo pentru a cere îndrumări, a oferi feedback sau chiar a cere rețete și indicații de folosire pentru produsele mai exotice.


Sezamo oferă o selecție fantastică de peste 12000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Compania oferă garanția „Banii înapoi garantat” pentru eventualitatea în care clientul nu este mulțumit de un produs, fără întrebări suplimentare.


Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.


Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (10000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.


Fiind o companie de tehnologie, Sezamo este o companie data-driven. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de supermarketuri sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 500 de milioane EUR în 2021.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: