Studiu Shopfully: Românii caută reduceri, europenii privesc cu pesimism viitorul economic
Anul 2025 continuă să fie marcat de incertitudini economice, în ciuda unei inflații ușor mai scăzute comparativ cu anii anteriori. Cel...
Anul 2025 continuă să fie marcat de incertitudini economice, în ciuda unei inflații ușor mai scăzute comparativ cu anii anteriori. Cel...
Highlight Agency a derulat în 2024 peste 800 de proiecte, atât pe piața locală cât și la nivel european, în Cehia și...
Interesul românilor în campaniile promoționale a crescut în ultimii ani, iar mecanica și felul în care acestea sunt comunicate impactează achiziția...
Tappy, primul Promoter Digital din România și una dintre cele mai noi soluții tehnologice dedicate promoțiilor, în parteneriat cu Reveal Marketing Research,...
41% dintre consumatorii europeni consideră că sunt într-o situație mai rea decât erau anul precedent, iar 77% dintre aceștia sunt de...
Valoarea totală a premiilor din promoțiile de consumatori cu tragere la sorți desfășurate de companiile românești în anul 2023 a fost...
Cum prețurile nu se opresc din creștere, consumatorii din Romania se adaptează situației inflaționiste prin reducerea consumului, orientarea către mărcile private...
Aproximativ 40% dintre promoțiile desfășurate de branduri în retail în 2021 au vizat categoria de băuturi alcoolice, urmată de cea a...
De Ziua Internațională a Femeii, florile sunt cadoul cel mai potrivit, spun 85% dintre români, iar suma alocată de majoritatea domnilor...