Premieră pe piața globală de media: Investițiile în online le depășesc pe cele din offline
Anul acesta este pentru prima dată când investiția media din mediul online o depășește pe cea din mediile offline/tradiționale, la nivel...
Anul acesta este pentru prima dată când investiția media din mediul online o depășește pe cea din mediile offline/tradiționale, la nivel...
Utilizarea datelor pentru personalizarea campaniilor de marketing nu este o metodă nouă, însă hiper-personalizarea poate ajuta brandurile să folosească datele într-un...
Sectorul medical din România a devenit lider al pieței de publicitate în urmă cu patru ani, când a devansat sectorul telecomunicații...
Publicitatea online în România a înregistrat anul trecut o creștere de 22% comparativ cu 2017 și o valoare de 271,8 milioane...
Piața publicității online din România a crescut în anul 2016 cu 22%, atingând suma de 41 milioane de euro. Industriile care...
Procentul utilizatorilor care folosesc programe de tip adblock s-a dublat în ultimul an, arată cea mai recentă ediție a studiului AdBlocking...
Procentul numarului de browsere care utilizeaza un program de blocare a publicitatii pe internet este de 13,9%. Cei 13,9% care utilizeaza...
Consumatorii romani evita reclamele de la televizor, 80% dintre acestia schimband canalul in timpul pauzei publicitare, arata un studiu realizat de...
Piata de publicitate online din Romania a depasit un sfert de miliard de euro, inregistrand anul trecut o crestere cu 7%...
Industria de advertising online din Romania a crescut cu 15% in 2013, valoarea pietei ajungand la 112.9 milioane de lei, conform...
<p> Piata romaneasca de publicitate online a inregistrat pe primul semestru al anului 2012 o crestere de 7% fata de perioada...