Publicitatea online din România, o piață de 41 milioane de euro

Publicitatea online din România, o piață de 41 milioane de euro

Piața publicității online din România a crescut în anul 2016 cu 22%, atingând suma de 41 milioane de euro. Industriile care conduc în topul investițiilor în publicitatea digitală sunt: Telecom (6 milioane de euro), Finanțe (3,5 milioane de euro), Cosmetice şi produse de toaletă (3,4 milioane de euro), Băuturi (3 milioane de euro) şi Online Retail (2,9 milioane euro). În

AdBlocking în România, dublu față de anul precedent

AdBlocking în România, dublu față de anul precedent

Procentul utilizatorilor care folosesc programe de tip adblock s-a dublat în ultimul an, arată cea mai recentă ediție a studiului AdBlocking în România realizat de TailWind în parteneriat cu Oriel, cu sprijinul IAB si BRAT. Media utilizatorilor de programe de tip adblock, care fac invizibile majoritatea formatelor publicitare online, a crescut procentual cu peste 100%, de la 13.9 la 29.26%

Ad-blocking in Romania: cifre, date si motive

Ad-blocking in Romania: cifre, date si motive

Procentul numarului de browsere care utilizeaza un program de blocare a publicitatii pe internet este de 13,9%. Cei 13,9% care utilizeaza deja un ad-blocker sunt convinsi ca il vor pastra, iar dintre cei care au auzit ca exista ad-blockere 18% intentioneaza sa activeze un astfel de program in curand. Acestea sunt trei dintre principalele concluzii ale unui studiu IAB Romania

80% dintre romani schimba canalul in timpul pauzei publicitare

80% dintre romani schimba canalul in timpul pauzei publicitare

Consumatorii romani evita reclamele de la televizor, 80% dintre acestia schimband canalul in timpul pauzei publicitare, arata un studiu realizat de compania iSense Solutions. Principalul motiv pentru care romanii nu sunt interesati de reclamele de la televizor este faptul ca le considera plictisitoare şi repetitive. In acelasi timp, 2 din 10 romani au instalate programe de Ad Block pentru publicitatea

Publicitatea online, in crestere cu 7%

Publicitatea online, in crestere cu 7%

Piata de publicitate online din Romania a depasit un sfert de miliard de euro, inregistrand anul trecut o crestere cu 7% fata de anul precedent. Conform celei mai recente editii a studiului ROADS, realizat de catre IAB Romania si PwC Romania pentru al 8-lea an consecutiv, piata de publicitate online din Romania a avut in anul 2014 o valoare raportata

Plus 15% in publicitatea online

Plus 15% in publicitatea online

Industria de advertising online din Romania a crescut cu 15% in 2013, valoarea pietei ajungand la 112.9 milioane de lei, conform celei mai recente editii a studiului ROADS, realizat de catre IAB Romania si PwC Romania. Foto: Dreamstime Industriile de Telecom, Servicii Financiare si Auto au condus detasat in topul investitiilor in publicitatea online, urmate de Cosmetics and Toiletries, Food,

Publicitate online de 10,2 milioane de euro in prima jumatate din 2012

Publicitate online de 10,2 milioane de euro in prima jumatate din 2012

<p> Piata romaneasca de publicitate online a inregistrat pe primul semestru al anului 2012 o crestere de 7% fata de perioada similara a anului 2011, atingand valoarea de 46,6 milioane de lei (aprox. 10,2 milioane de euro), conform celei mai recente editii a raportului ROADS comunicate in cadrul IAB Forum.</p> <p>  </p> <p> Sectorul Telecom  a dominat ca valoare investitiile