Remus Vișan, noul director general al Go Travel-SunMedair Group

Remus Vișan, noul director general al Go Travel-SunMedair Group

Go Travel-SunMedair Group anunță numirea lui Remus Vișan în funcția de Director General al companiei. Noul capitol are ca scop transformarea Go Travel în cea mai mare companie de turism din România, arată compania, într-un comunicat de presă. În ultimii ani, Go Travel a investit puternic în tehnologie, de la soluții ERP, unelte tip Self-Booking pentru rezervarea de servicii turistice

City break cu mama

City break cu mama

Turiștii români care vor să petreacă alături de mamele lor un weekend în afara țării, pe 11-12 martie, aleg destinații europene de city break, cu Roma, Viena sau Lisabona în topul preferințelor. Potrivit datelor Paravion, cea mai mare agenție de turism online din România, bugetul mediu alocat pentru o mini-vacanţă în această perioadă este de 320 de euro. Conform reprezentanților

Vânzări cu 20% mai mari pentru vacanţe early booking

Vânzări cu 20% mai mari pentru vacanţe early booking

Tot mai mulți români profită de perioada de early booking și îşi cumpără din timp pachetele pentru concediile acestei veri. Numărul vacanţelor early booking vândute în luna ianuarie a crescut cu circa 20%, față de aceeași perioadă a anului trecut, destinațiile preferate ale românilor fiind în continuare insulele grecești, dar şi Sardinia, potrivit Paravion, cea mai mare agenție de turism

Unde fug românii de frig?

Unde fug românii de frig?

Un număr tot mai mare de români dau muntele pe mare și aleg să călătorească, în sezonul rece, către destinații exotice, vacanțe pentru care scot din buzunare sume cuprinse între 600 și 2.000 de euro. Temperaturile ridicate și frumusețea locurilor îi determină pe turiștii români care merg în concedii în străinătate, în luna ianuarie, să aleagă destinații exotice. În topul

Revelion low-cost, pe ultima sută de metri

Revelion low-cost, pe ultima sută de metri

Românii care nu au reușit să își achiziționeze din timp vacanțele pentru Revelion s-au orientat către bilete de avion și hotel separat, întrucât majoritatea pachetelor s-au epuizat la finele lui noiembrie, potrivit Paravion, cea mai mare agenție de turism online din România. Astfel, turiştii au plătit circa 140 de euro pe biletul de avion dus-întors, respectiv 40 de euro pentru

Efectul Facebook asupra vacanțelor românilor

Efectul Facebook asupra vacanțelor românilor

Rețelele de socializare influențează din ce în ce mai mult decizia Internauților români de a-și petrece vacanțele în destinații internaționale. Astfel, circa 45% dintre tinerii de până în 34 de ani, din mediul urban, cu venituri medii și peste medie, își planifică sejururile și în funcție de pozele sau impresiile pe care prietenii le postează pe Facebook, potrivit unui studiu

1 Decembrie pentru Millennials

1 Decembrie pentru Millennials

Peste 70% dintre clienții Paravion care și-au rezervat sejururi în destinaţii europene pentru minivacanța de 1 Decembrie sunt tineri de până în 35 de ani, bucureşteni din mediul corporate şi antreprenorial, cu venituri peste medie şi un obicei de travel deja format. Majoritatea a optat pentru oraşe europene cu atracţii culturale bogate, dar şi o viaţă de noapte ofertantă, precum

Insulele grecești au atras cei mai mulți români în vara 2016

Insulele grecești au atras cei mai mulți români în vara 2016

Insulele grecești sunt vedetele sezonului estival din acest an, potrivit Paravion, cea mai mare agenție de turism online din România. Creta și Zakynthos domină topul preferințelor turiștilor care și-au rezervat vacanțele în străinătate în luna august, vânzările companiei pentru pachetele disponibile în aceste destinații fiind în creștere cu 25% față de anul trecut. Conform datelor Paravion, 60% dintre turiștii români

Vanzarile de sejururi in Creta, in crestere cu 30%

Vanzarile de sejururi in Creta, in crestere cu 30%

Luna iulie este, prin excelenta, cea a concediilor petrecute in familie. Potrivit Paravion, cea mai mare agentie de turism online din Romania si una dintre cele mai importante din Europa Centrala si de Est, peste 60% din pachetele turistice disponibile in luna lui Cuptor au fost rezervate de familiile cu copii. Destinatiile preferate de clientii agentiei in aceasta perioada sunt

Vanzarile de pachete turistice in insulele grecesti au crescut cu 30%

Vanzarile de pachete turistice in insulele grecesti au crescut cu 30%

Insulele grecesti sunt cele mai cautate destinatii pentru luna iunie. Potrivit datelor agentiei de turism online Paravion, volumul pachetelor vandute in Creta, Rhodos si Lefkada a crescut cu 30% in primele 5 luni ale anului, fata de perioada similiara a lui 2015. In ceea ce priveste bugetele, romanii aloca pentru sejururile in aceste insule circa 600 de euro de persoana.