Publicitatea online din România, o piață de 41 milioane de euro

Publicitatea online din România, o piață de 41 milioane de euro

Piața publicității online din România a crescut în anul 2016 cu 22%, atingând suma de 41 milioane de euro. Industriile care conduc în topul investițiilor în publicitatea digitală sunt: Telecom (6 milioane de euro), Finanțe (3,5 milioane de euro), Cosmetice şi produse de toaletă (3,4 milioane de euro), Băuturi (3 milioane de euro) şi Online Retail (2,9 milioane euro). În

Publicitatea online, in crestere cu 7%

Publicitatea online, in crestere cu 7%

Piata de publicitate online din Romania a depasit un sfert de miliard de euro, inregistrand anul trecut o crestere cu 7% fata de anul precedent. Conform celei mai recente editii a studiului ROADS, realizat de catre IAB Romania si PwC Romania pentru al 8-lea an consecutiv, piata de publicitate online din Romania a avut in anul 2014 o valoare raportata

Plus 15% in publicitatea online

Plus 15% in publicitatea online

Industria de advertising online din Romania a crescut cu 15% in 2013, valoarea pietei ajungand la 112.9 milioane de lei, conform celei mai recente editii a studiului ROADS, realizat de catre IAB Romania si PwC Romania. Foto: Dreamstime Industriile de Telecom, Servicii Financiare si Auto au condus detasat in topul investitiilor in publicitatea online, urmate de Cosmetics and Toiletries, Food,

Publicitate online de 10,2 milioane de euro in prima jumatate din 2012

Publicitate online de 10,2 milioane de euro in prima jumatate din 2012

<p> Piata romaneasca de publicitate online a inregistrat pe primul semestru al anului 2012 o crestere de 7% fata de perioada similara a anului 2011, atingand valoarea de 46,6 milioane de lei (aprox. 10,2 milioane de euro), conform celei mai recente editii a raportului ROADS comunicate in cadrul IAB Forum.</p> <p>  </p> <p> Sectorul Telecom  a dominat ca valoare investitiile

Publicitate online de 21 mil. euro

Publicitate online de 21 mil. euro

<p> 91,8 milioane de lei (peste 21 de milioane de euro) a fost valoarea pietei de publicitate online din Romania in anul 2011, dupa cum se arata in cea mai recenta editie a studiului ROADS ("Romanian Online Advertising Study") derulat de IAB Romania si PwC Romania.</p> <p>  </p> <p> Veniturile inregistrate de cele 22 de companii participante la studiu in