Producătorul de bere URBB – profituri mai mari cu 50% în S1

Producătorul de bere URBB – profituri mai mari cu 50% în S1

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a înregistrat în primul semestru un profit cu 50% mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Tuborg, brandul-cheie din portofoliul URBB, este cel mai bine vândut brand internațional de bere de pe piața din România și s-a bucurat de o creștere de 20% în volum raportat la același interval din anul precedent, potrivit

Un nou spot din seria “Ori bem bere, ori bem bere”

Un nou spot din seria “Ori bem bere, ori bem bere”

Campania “Ori bem bere, ori bem bere”, dezvoltata si implementata de Lowe pentru brandul de bere Skol, continua si in aceasta iarna cu un spot. Noul spot clarifica faptul ca “o bere de calitate se raceste cum vrei tu”: Am inghetat si dezghetat halbele de SKOL de zeci de ori pana cand picatura de bere a curs exact asa cum

Campanie de imagine SKOL

Campanie de imagine SKOL

Noua campanie de imagine SKOL, lansata pe 4 iulie, poarta semnatura agentiei de publicitate Lowe. Campania cuprinde un spot TV care ruleaza pe principalele 8 statii TV, mixul de promovare media fiind completat de radio, tranzit, digital, OOH si materiale trade. Echipa de creatie Lowe pentru acest proiect, coordonata de Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), este formata din: Copywriters –

Platforma noua pentru berea Skol

Platforma noua pentru berea Skol

Dupa ce anul trecut marca de bere Skol, aflata in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod, a fost promovata prin gust 100% malt si fara malai, in mai anul acesta este lansata o noua platforma de comunicare, intitulata “Din respect pentru bere, din respect pentru tine”. Pornind de la realitatea ca, in multe ocazii, consumatorii sunt pusi in situatia de

Promotie nationala pentru Skol

Promotie nationala pentru Skol

<p> <a href=”http://www.skolbeer.ro/” target=”_blank”>Skol,</a> marca de bere din portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a lansat promotia nationala "Berea 100% iti da premii adevarate!", ce propune o modalitate speciala de acordare a majoritatii premiilor, acestea aflandu-se chiar in interiorul ambalajului sticlelor de 2L.</p> <p>  </p> <p> Astfel, in perioada 08.07 – 08.09.2013 Skol isi rasplateste consumatorii cu premii constand

URBB si-a ales agentiile pentru 2013

URBB si-a ales agentiile pentru 2013

<p> Campaniile de publicitate ale URBB vor fi derulate anul acesta prin Publicis, Saatchi & Saatchi si United Media. </p> <p>  </p> <p> Publicis si-a extins colaborarea cu URBB prin preluarea contului Skol, Saatchi & Saatchi este noua agentie de creatie pentru marca Tuborg, iar United Media este agentia ce va fi responsabila de campaniile media pentru intreg portofoliul URBB.</p> <p>