Un nou spot din seria “Ori bem bere, ori bem bere”

Campania “Ori bem bere, ori bem bere”, dezvoltata si implementata de Lowe pentru brandul de bere Skol, continua si in aceasta iarna cu un spot.

Noul spot clarifica faptul ca “o bere de calitate se raceste cum vrei tu”: Am inghetat si dezghetat halbele de SKOL de zeci de ori pana cand picatura de bere a curs exact asa cum ne-am dorit. Asta se intampla undeva pe la ora 05:30 dimineata. A fost un mic maraton, insa cu siguranta a meritat“, spune Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, Lowe Group.

Spotul ruleaza pe principalele statii TV, iar mixul de promovare este completat de radio, tranzit, digital, OOH si materiale trade.

Echipa de creatie Lowe pentru acest proiect, coordonata de Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), este formata din Andrei Munteanu (Senior Copywriter) si Victor Oprisan (Senior Art Director). Echipa de strategie este formata din Bogdan Ionita (Head of Strategy) si Andreea Lipara (Researcher).  A/V – Ilinca Nanoveanu (Senior A/V Producer). Din echipa de Client Service Lowe, condusa de Alina Balan (Client Service Director), fac parte Adriana Tudoran (Account Director) si Bianca Iancu (Account Executive).

Echipa SKOL este formata din Paul Markovits (Marketing VP URBB), Elena Maracine (Senior Brand Manager SKOL), Cristina David (Marketing Services Manager) si Denisa Jalba (CMI Analyst).

Casa de productie este Saga Film, spotul fiind regizat de Razvan Marculescu.