Două decenii de nota zece

Două decenii de nota zece

Sodexo investește 300.000 de euro în dezvoltarea Stop Hunger și aniversează 20 de ani în România. Sodexo a pătruns pe piața din România în urmă cu 20 de ani, oferind tichete de masă pe format de hârtie. De atunci, a emis peste 3,1 miliarde de vochere și doar anul trecut a servit peste 206 milioane de mese angajaților din țară.

Sodexo preia pachetul majoritar la Benefit Seven

Sodexo preia pachetul majoritar la Benefit Seven

După tranzacția prin care și-a majorat pachetul de acțiuni la Benefit Seven, Sodexo devine cel mai mare furnizor de abonamente corporate pentru activități recreative, sport și wellness din România. În urma unei tranzacții finalizate ieri, Sodexo și-a majorat de la 20% la 60% pachetul de acțiuni la Benefit Seven, compania care deține serviciul 7card și este cel mai mare furnizor

Sodexo a cumparat 20% din Benefit Seven

Sodexo a cumparat 20% din Benefit Seven

Sodexo, companie ce activeaza pe piata tichetelor de masa, a tichetelor cadou si solutiilor de incentivare, a preluat 20% din actiunile Benefit Seven, detinatoarea 7card, cel mai mare furnizor de abonamente de sport si wellness pentru angajatii din Romania. Cofondatorii Benefit Seven, Andrei Cretu si Iulian Circiumaru, care detineau fiecare cate 40% din companie, au vandut o participatie de 8%

Ce ii motiveaza pe liderii viitorului?

Ce ii motiveaza pe liderii viitorului?

Daca inclinati sa credeti ca tinerii din piata muncii sunt motivati in principal de beneficiile financiare, nu este deloc asa. Studiul “How Leaders Value Quality of Life”, dat astazi publicitatii, arata ca imbunatatirea calitatii vietii este principala motivatie a liderilor generatiei viitoare pentru a face performanta. 7 din 10 (69%) reprezentanti ai generatiei “Millenials” considera ca imbunatatirea calitatii vietii va

Ce-si doresc femeile?

Ce-si doresc femeile?

Cosmetice (40%), haine (18%) si bijuterii (7%) sunt, in ordine, intentiile de cumparare ale femeilor care primesc tichete cadou cu ocazia zilei de 8 Martie, arata un studiu al companiei Sodexo, realizat pe un esantion de aproximativ 1.000 de companii, in intervalul 1 februarie 2014 – 15 februarie 2015. Credit foto: © Stephanie Zieber | Dreamstime.com Peste 45% dintre companiile

Programele de incentivare non-cash a partenerilor de afaceri cresc veniturile companiilor

Programele de incentivare non-cash a partenerilor de afaceri cresc veniturile companiilor

<p>  </p> <p>  </p> <p> Compania Sodexo Solutii pentru Motivare, jucator de top pe piata romaneasca a solutiilor de motivare B2B, a studiat modul in care utilizarea solutiilor de incentivare non-cash (sub forma de tichete sau programe online inovatoare) a partenerilor de business poate influenta indicatorii companiilor pe parcursul unui an.</p> <p> Beneficiile de incentivare non-cash pe care companiile le

„Motivarea ramane energia vie a unei companii”- Jean Istasse, director general Sodexo

„Motivarea ramane energia vie a unei companii”- Jean Istasse, director general Sodexo

Tichetele de masa au fost in Romania in decursul anilor in top 3 beneficii acordate angajatilor, iar in perioada de criza au fost chiar pe primul loc. Jean Istasse, directorul general al Sodexo Solutii pentru Motivare anticipeaza principalele directii in industria tichetelor valorice si in procesul de motivare a angajatilor pentru acest an, dar arata si industriile care au ales

Tichetele de vacanta – folosite direct la prestatori

Tichetele de vacanta – folosite direct la prestatori

<p>  </p> <p> O analiza a companiei Sodexo reflecta faptul ca beneficiarii tichetelor de vacanta prefera sa isi aleaga vacanta direct de la unitatile turistice. In ultimul an, 78% dintre acestia au ales sa foloseasca tichetele direct la unitatile de cazare (hoteluri, pensiuni turistice si agroturistice, camping-uri, moteluri), si numai 22% dintre beneficiari le-au utilizat in agentiile de turism.</p> <p>