Impactul telefoanelor inteligente

Impactul telefoanelor inteligente

Numărul celor care dețin un smartphone este mai mare decât cel al celor care deţin un computer, în rândul tuturor segmentelor investigate, inclusiv în rândul celor mai mature, arată cea de-a treia ediție a studiului Consumer Report, realizat de Starcom MediaVest Group.  Ce implicații are acest lucru asupra modului în care oamenii consumă sau produc conţinut, dar şi asupra modalităţilor de petrecere a

Consumatorii români, la raport

Consumatorii români, la raport

Starcom MediaVest Group a lansat cea de-a treia ediție a Consumer Report, un studiu anual ce urmăreşte facilitarea înţelegerii consumatorilor români, oferind informaţii cu privire la capitole importante, precum: Technology Usage, Content & Entertainment, Brands & Shopping şi Trends in action. Studiul se conturează în jurul a patru categorii de public, împărţiţi în funcţie de etapa de viaţă ce îi

Studiu Starcom MediaVest Group: consumul de internet pe timpul verii

Studiu Starcom MediaVest Group: consumul de internet pe timpul verii

Cât timp din zi dedică românii traficului online și care sunt principalele subiecte de interes în timpul verii? Care sunt activitățile întreprinse de pe mobil în această perioadă? Ce aleg românii în materie de online shopping? Noul studiu realizat de Starcom MediaVest, care a avut drept scop investigharea comportamentului în online al românilor adulți din mediul urban în perioada sezonului

Cine sunt influentatorii din online-ul romanesc?

Cine sunt influentatorii din online-ul romanesc?

Care sunt principalele categorii de influentatori din mediul online romanesc? Potrivit studiului “Influence Me”, realizat de Starcom MediaVest Group si Cristian Manafu, categoriile sunt: “Profesionistii”, “Persoanele ca noi” si “Celebritatile”. Studiul descrie si rolul acestora in strategiile de comunicare ale brandurilor. “Profesionistii” sunt persoanele cu expertiza intr-un anumit domeniu (Media, IT, Medical etc.). Acestia sunt influentatorii urmariti de cei mai

Starcom MediaVest Group, pe scena IAB Mixx Awards Europe 2016

Starcom MediaVest Group, pe scena IAB Mixx Awards Europe 2016

Starcom MediaVest Group este singura agentie romaneasca premiata la IAB Mixx Awards Europe 2016, cu trei trofee pentru campania “Ora de Creativitate”, din 4 nominalizari. Campania lansata in 2014 de Starcom MediaVest Group, Samsung Romania, Fundatia Friends for Friends si Digital Star a castigat Silver pentru “Best use of Digital” si “Best use of Mobile”, la categoria Digital & Mobile

Studiu: gaming online

Studiu: gaming online

Aproximativ 60% dintre utilizatorii de internet cu varsta peste 18 ani isi petrec timpul liber jucand jocuri online, pe diferite device-uri sau pe mobil. Din acest segment, 80% dintre utilizatori prefera sa se joace de pe mobil, iar din procentul celor care aleg sa se joace online, 73% aleg sa se joace pe retelele de socializare, reiese din cel mai

Starcom MediaVest Group a lansat o divizie de performance marketing

Starcom MediaVest Group a lansat o divizie de performance marketing

Starcom MediaVest Group a lansat divizia de performance marketing, SMG Performance, in cadrul careia a prezentat si primul SMG Experience Map din Romania, o analiza categoriilor de comportament de cumparare si traseul actiunilor unui client de la intentie, cautare de produs, pana la achizitie si post-achizitie.  La baza, exista o configuratie de cercetare testata si validata de reteaua SMG in

Whiskey-ul si vodka, bauturile preferate ale generatiei Y

Whiskey-ul si vodka, bauturile preferate ale generatiei Y

Cele mai populare bauturi ale generatiei Y sunt whiskey-ul si vodka si sunt consumate de tineri pentru a se energiza in timpul petrecerilor, dar si in momentele in care se strang spontan cu prietenii, arata un studiu realizat de Starcom MediaVest Group in colaborare cu platforma de research iVox. Studiul arata ca 56% dintre tinerii chestionati ies cel putin lunar

Consolidare pe piata de publicitate

Consolidare pe piata de publicitate

<p> Grupul Publicis a semnat un acord final pentru cresterea participatiei la un procent de 51% din capitalul agentiilor afiliate: Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia, The Practice si iLeo.</p> <p>  </p> <p> In functie de aprobarea autoritatilor de reglementare, tranzactia ar putea sa se incheie in primul trimestru al anului 2014.</p> <p>  </p> <p> Teddy C. Dumitrescu si Stefan