V8 Interactive se extinde pe piața regională

V8 Interactive se extinde pe piața regională

Agenția de publicitate V8 Interactive, agenție de publicitate interactivă, se extinde la nivel regional și intră pe piața din Bulgaria prin adăugarea brandurilor Kamenitza și Staropramen în portofoliul de clienți. Participarea la pitch-uri regionale și internaționale face parte din planul de extindere al companiei care, pe termen mediu şi lung, intenționează să deschidă mai multe filiale în diferite țări din

Vino la conferinta marketingului cultural

Vino la conferinta marketingului cultural

Mixul de comunicare s-a schimbat fundamental fata de acum 10 ani. Generatia mobile a intrat in target grupul multor branduri, fie ele de servicii fie de produse. Publicul a devenit foarte selctiv in ceea ce priveste informatia pe care o asimileaza, dar mai ales in ceea ce priveste mediile prin care acceseaza informatiile. In acest sens, joi, 29 Octombrie, va avea loc evenimentul

Porti Deschise la Fabrica Bergenbier din Ploiesti

Porti Deschise la Fabrica Bergenbier din Ploiesti

Bergenbier organizeaza sambata, 10 octombrie, Ziua Portilor Deschise la fabrica de bere din Ploiesti. Cu ocazia evenimentului, toti cei care doresc sa viziteze fabrica Bergenbier au la dispozitie, in Ploiesti, un autobuz gratuit, ce va pleca din ora in ora, incepand cu ora 9:30, de vizavi de statia Coreco, Halele Centrale sau sunt asteptati direct la fabrica, la poarta principala,

Branduri campioane in social media in 2013

Branduri campioane in social media in 2013

<p> <strong>Pentru al cincilea an consecutiv revista Biz a realizat clasamentul celor mai active branduri in social media din Romania. Topul reuneste 50 de branduri care, pe parcursul anului trecut, au integrat in mixul de comunicare cele mai de impact strategii si mijloace de comunicare in social media ale momentului.</strong></p> <p>  </p> <p> Vodafone se mentine in fruntea clasamentului, urmat

Spiritul orasului Praga a fost adus in Romania de Staropramen

Spiritul orasului Praga a fost adus in Romania de Staropramen

<p> Festivalul Soundczech 2012, organizat de <a href=”http://www.czech-it.ro/” target=”_blank”>Centrul Ceh</a> in parteneriat cu <a href=”http://www.staropramen.com/ro/age-check” target=”_blank”>Staropramen</a> in luna octombrie se va incheia in seara de 31octombrie, cu o reprezentatie a trupei cehesti <a href=”http://www.mamapapabanda.com/” target=”_blank”>Mamapapa Banda</a> impreuna cu Damu Intervention in clubul Dianei Patru. Mamapapa Banda este o trupa formata din artisti vizuali si muzicieni de nationalitati diferite, infiintata in

High Impact Friends – Dublu Impact

High Impact Friends – Dublu Impact

Limuzinele puse la dispozitie de KLM Romania ne-au luat de la scara, pentru a ne duce pe strazile aproape pustii spre Business Lounge, pe aeroportul Henri Coanda. Destinatia era Amsterdam, iar motivul era cunoscut: a doua editie High Impact Friends, cea mai intensa experienta social media. Cafeaua de dimineata, pozele de pe Instagram si cunoasterea “colegilor” de eveniment au facut

Gustul praghez intr-un pet de 1 litru

Gustul praghez intr-un pet de 1 litru

<p> Cehii de la Staropramen au ales sa isi prezinte berea de calitate superioara intr-un nou ambalaj, atat de indragit de romani: PET-ul de 1 litru. Noul ambalaj este embosat cu simbolurile Staropramen si cu silueta profilata a orasului Praga.</p> <p> Staropramen la PET de 1 litru este vandut si in alte tari din regiune, iar decizia de a-l lansa