V8 Interactive se extinde pe piața regională

Agenția de publicitate V8 Interactive, agenție de publicitate interactivă, se extinde la nivel regional și intră pe piața din Bulgaria prin adăugarea brandurilor Kamenitza și Staropramen în portofoliul de clienți.

Participarea la pitch-uri regionale și internaționale face parte din planul de extindere al companiei care, pe termen mediu şi lung, intenționează să deschidă mai multe filiale în diferite țări din Europa.

Andrei Dragu, V8 Interactive

”Ieșirea în afara României este o etapă normală pentru V8 Interactive deoarece filonul care emană din sloganul „Creative Courage” se bazează pe un propulsor alimentat de ambiție și este orientat către excelență. Această abordare se adresează unei tipologii de clienți care au nevoie mai mult de servicii de consultanță, deployment strategic și soluții creative în detrimentul volumului de execuții,” a declarat Andrei Dragu, Business Development Director, V8 Interactive

“La Molson Coors Bulgaria căutam mereu agenții îndrăznețe și talentate care să aibă curajul să ducă brandurile noastre mai departe. Agenția potrivită pentru noi s-a dovedit a fi una românească. Suntem entuziasmați să începem această călătorie alături de V8 Interactive și nerăbdători să vedem încotro ne vom îndrepta,” a declarat Miglena Slavova, Digital & Social Media Manager.

”Bulgaria este o piață emergentă care, deşi din punctul de vedere al volumului nu se ridică la nivelul pieței din România, înregistrează o creștere rapidă și sustenabilă. Echipa Molson Coors Bulgaria are rezultate remarcabile ce s-au impus ca best practice în cadrul organizației la nivel global. Reușitele anterioare și alegerea noastră ca parteneri ne bucură și ne ambiționează chiar dacă vine la pachet cu ceva presiune,” a mai spus Andrei Dragu, Business Development Director V8 Interactive.

Din echipa care va gestiona cele două conturi fac parte: Andrei Dragu, Oana Năstase, Ruxandra Popescu, Elena Șumudica, Alina Tomescu, Iulia Bivolaru, Florin Florea, Mara Sabău, Matei Pașpan.

Compania V8 Interactive este un business 100% românesc, înființat în 2013 sub deviza ”Creative Courage”. Agenţia propune servicii de strategie, creație, media, social sau PR pentru tot ce înseamnă Digital, ATL sau BTL. Pentru V8, elementele diferențiatoare sunt gândirea strategică susținută puternic de consultanță de business, creativitatea și o echipă solidă care stă în spatele performanțelor brandurilor aflate în portofoliu.

Cifra de afaceri a companiei a depășit un milion de euro după numai trei ani de activitate, iar în 2018 se va apropia de două milioane de euro. Compania are 25 de angajați, iar echipa crește în fiecare an, investiţia în resurse umane reprezentând o direcţie prioritară a business-ului.

În ultimii ani, în portofoliul V8 s-au regasit atât clienți din România, cât și internaționali.

România: Bergenbier, Beck’s, Staropramen, Corona, Inedit/Dr. Oetker, Doraly Marketplace, Napolact, Virgin Romania, Digitaljob, Selgros, Vodafone, Penny XXL, Ponderas, Boehringer, Radio Guerrilla., Stella Artois, Vincon, Ejobs, Cafea Fortuna, Cegeka, Boromir, Meda, Leffe, Hoegaarden, Ana Are, Jonhson & Jonhson.

Internațional: Kamenitza, Staropramen Bulgaria, Friesland Campina, ABI Inbev.