Studiu OLX: 44% dintre respondenți optează pentru cumpărăturile online de Crăciun și Black Friday
OLX, lider al pieței locale de anunțuri generaliste și unul dintre cele mai vizitate site-uri din România, a desfășurat un studiu...
OLX, lider al pieței locale de anunțuri generaliste și unul dintre cele mai vizitate site-uri din România, a desfășurat un studiu...
Un sondaj realizat de Ipsos a încercat să răspundă la întrebarea pe care o au toți: când se va încheia pandemia....
Potrivit celei de-a VII-a ediții a studiului Black Friday realizat de Starcom, românii din mediul urban au cheltuit mai puțin pe...
Sameday a desfășurat un studiu referitor la cum se raportează consumatorii industriei de e-commerce la piața de curierat. Rezultatele ilustrează date...
Pandemia remodelează așteptările și atitudinile angajaților în ceea ce privește munca la birou, după cum arată cel de-al treilea sondaj realizat...
Puterea medie de cumpărare pe cap de locuitor în Europa în 2021 este de 15.055 EUR. Cu toate acestea, venitul mediu...
În discuțiile din mediul online despre vaccinarea împotriva Covid-19 nu există opinii moderate – în luna octombrie, dintre cele 15.000 de...
A treia doză de vaccin Pfizer are o eficiență de 95,6%, urmare a unui studiu realizat de laboratoarele Pfizer și BionNTech...
În ultimul an a crescut nevoia de conectare și informare, conform studiului New Media Adoption, realizat de agenția de media Spark...
TikTok anunță astăzi noi parteneriate care vor facilita și mai mult accesul brandurilor de toate dimensiunile la muzică și sounds pe...
Cum lucrează azi publicitarii și cum se pregătesc pentru cum vor lucra mâine? Am stat de vorbă cu oameni din agenții,...
Numărul de companii, rezultatul net și capitalurile proprii au atins un maxim istoric în anul pandemiei, pe când cifra de afaceri...
În ultimul an, volumul cumpărăturilor online a crescut semnificativ, cu 30% conform ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online) datorită contextului pandemic,...
Reprezentanții generației Z susțin că fac achiziții echilibrate, în egală măsură în online și offline, în vreme ce mai mult de...