Peste 50% dintre români susțin că au resimțit un impact negativ asupra echilibrului emoțional
55% dintre români susțin că au resimțit în ultimul an un impact negativ asupra echilibrului emoțional din cauza pandemiei Covid-19, arată...
55% dintre români susțin că au resimțit în ultimul an un impact negativ asupra echilibrului emoțional din cauza pandemiei Covid-19, arată...
Studiul național Insights PulseZ, aflat la a treia ediție în 2022, arată că mai mult de jumătate dintre tineri (51%) și-au...
De zece ani, InfluenceMe powered by Starcom România este primul și singurul studiu al industriei de comunicare din România, care documentează...
Kantar a lansat Indexul Sustenabilității 2022, un studiu de referință în ceea ce privește atitudinile și comportamentele consumatorilor în domeniul sustenabilității...
Ogilvy PR a deschis conversația despre cele mai noi trenduri în influence marketing, încă de la începutul acestui an, prin lansarea...
Fenomenul de „downshifting", vizibil în multe țări începând cu anii '90, a devenit tot mai prezent și în România. Alături de...
Un nou studiu, realizat de experții în paie de băut de la Drinking-Straw.com, a analizat rezultatele Google Trends ale cuvintelor cheie...
Majoritatea părinților români se gândesc cu pesimism la viitor. 7 din 10 își fac griji privind situația economică, în timp de...
Vizionarea programelor TV și a filmelor acasă rămâne activitatea preferată de divertisment pentru consumatorii de toate vârstele, potrivit celei mai recente...
Care sunt valorile părinților românilor cu vârste cuprinse intre 35-44 ani? Care sunt prioritățile, pasiunile și obiceiurile de consum, canalele pe...
Anul 2022 a adus un val de scumpiri în toate industriile iar românii resimt acest lucru pe toate planurile, inclusiv în...
În contextul în care cea mai mare amploare a fenomenului telemuncă este vizibilă în domeniul tehnologiei & IT, Equatorial, companie care...
Pentru majoritatea românilor, ciorbele și supele reprezintă o parte din moștenirea gastronomică bine înrădăcinată, dar și una dintre cele mai simple...
Starcom România lansează studiul Purchase Journey – Gen Z vs. Millennials, care analizează în profunzime fiecare etapă a procesului de achiziție...