Producătorul de bere URBB – profituri mai mari cu 50% în S1

Producătorul de bere URBB – profituri mai mari cu 50% în S1

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a înregistrat în primul semestru un profit cu 50% mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Tuborg, brandul-cheie din portofoliul URBB, este cel mai bine vândut brand internațional de bere de pe piața din România și s-a bucurat de o creștere de 20% în volum raportat la același interval din anul precedent, potrivit

Bere in cinci culori

Bere in cinci culori

Culorile sunt protagonisti noii companii de comunicare “Say it with Tuborg!” / “Spune cu Tuborg!” din aceasta primavara. URBB a lansat o editie limitata in care ambalajele prind viata, prin 5 culori asociate unor mesaje relevante brandului: Albastru (Share Tuborg) – culoarea prieteniei si a socializarii (e culoarea folosita de retelele sociale) #SHARETUBORG; Galben (Enjoy Tuborg) – e culoarea soarelui,

URBB si-a ales agentiile pentru 2013

URBB si-a ales agentiile pentru 2013

<p> Campaniile de publicitate ale URBB vor fi derulate anul acesta prin Publicis, Saatchi & Saatchi si United Media. </p> <p>  </p> <p> Publicis si-a extins colaborarea cu URBB prin preluarea contului Skol, Saatchi & Saatchi este noua agentie de creatie pentru marca Tuborg, iar United Media este agentia ce va fi responsabila de campaniile media pentru intreg portofoliul URBB.</p> <p>