Sete de investiții

Sete de investiții

Pentru CBC Group, România a fost capul de pod al extinderii internaționale și a devenit o bază regională în planurile de creștere ale companiei israeliene. Aran Oelsner, CEO al CBC International Operations, ne-a spus că investițiile în România pentru următorii trei ani vor totaliza 60 de milioane de euro. Cât de importantă este piața românească în cadrul grupului CBC? CBC

Producătorul de bere URBB – profituri mai mari cu 50% în S1

Producătorul de bere URBB – profituri mai mari cu 50% în S1

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a înregistrat în primul semestru un profit cu 50% mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Tuborg, brandul-cheie din portofoliul URBB, este cel mai bine vândut brand internațional de bere de pe piața din România și s-a bucurat de o creștere de 20% în volum raportat la același interval din anul precedent, potrivit

Bere in cinci culori

Bere in cinci culori

Culorile sunt protagonisti noii companii de comunicare “Say it with Tuborg!” / “Spune cu Tuborg!” din aceasta primavara. URBB a lansat o editie limitata in care ambalajele prind viata, prin 5 culori asociate unor mesaje relevante brandului: Albastru (Share Tuborg) – culoarea prieteniei si a socializarii (e culoarea folosita de retelele sociale) #SHARETUBORG; Galben (Enjoy Tuborg) – e culoarea soarelui,

URBB si-a ales agentiile pentru 2013

URBB si-a ales agentiile pentru 2013

<p> Campaniile de publicitate ale URBB vor fi derulate anul acesta prin Publicis, Saatchi & Saatchi si United Media. </p> <p>  </p> <p> Publicis si-a extins colaborarea cu URBB prin preluarea contului Skol, Saatchi & Saatchi este noua agentie de creatie pentru marca Tuborg, iar United Media este agentia ce va fi responsabila de campaniile media pentru intreg portofoliul URBB.</p> <p>