Valori de Romania

Valori de Romania

A vorbi despre valoare in Romania inseamna a-ti asuma faptul ca, cel putin in primele 10 minute de conversatie, o sa ai o strangere de inima si un sentiment apasator de frustrare: “Despre ce vorbim? Valoarea este relativa in Romania”. De Adina Vlad E firesc. Cateva zeci de ani, oamenii cu adevarat valorosi au fost ascunsi, ignorati sau negati. Orice,

Forever Young in PR

Forever Young in PR

Provocarile din marketing si comunicare continua. Se schimba consumatorul, se schimba clientul. Modul in care se comunica acum zece ani nu mai e la fel de relevant astazi.  De Adina Vlad Si nu neaparat pentru ca atunci nu se comunica bine, ci pentru ca lumea e complet altfel azi. Atentia e superfragmentata, creierul este aglomerat de informatii, “sa fii” si

Premiile de performanta in PR

Premiile de performanta in PR

Studiul realizat de Biz si Unlock Market Research este rezultatul analizei indicatorilor care au vizat masurarea performantelor financiare ale agentiilor si a imaginii pe care acestea o au in randul companiilor care platesc pentru servicii de consultanta in comunicare. De trei ani, de cand am initiat studiul cu referire   la industria de PR, am fost intrebati de nenumarate ori are

Top Agentii de PR se lanseaza la PR & WEB Conference

Top Agentii de PR se lanseaza la PR & WEB Conference

Vineri, 23 octombrie, la Hotel Intercontinenal din Bucuresti va avea loc conferinta PR and the WEB, un eveniment dedicat PR-ului si comunicarii digitale in era web-ului social. Conferinta se adreseaza specialistilor in media, marketing, publicitate si PR si prezinta cele mai noi concepte de lucru si tehnologii pe care le au la dispozitie profesionistii uneia dintre cele mai dinamice industrii

Top 100 cele mai puternice branduri romanesti

Top 100 cele mai puternice branduri romanesti

Suntem in al saselea an de cand realizam acest studiu si continuam seria clasamentului brandurilor romanesti cu formula extinsa de top 100. Daca anul trecut a fost un an de redefinire si actualizare la contextul actual al pietei, anul acesta topul se afla in faza de stabilizare si consolidare. Mai mult, privind clasamentul per total, observam ca tendintele pe care

Noul consumator

Noul consumator

Comportamentul de consum trece printr-o metamorfoza radicala. Criza i-a facut pe romani mai chibzuiti, dar si mai deschisi spre experiente noi, peste care s-a suprapus cresterea retailului modern si ascensiunea internetului. Este suficient sa te uiti la carucioarele din hipermarketuri si printre rafturi pentru a vedea o cu totul alta imagine decat in urma cu cinci ani. A trecut vremea

Cunoaste, nu doar cerceta!

Cunoaste, nu doar cerceta!

Cand cercetarea de piata este facuta cu pasiune, iar stiinta e pusa in slujba performantei, este imposibil sa nu ajungi intr-o etapa superioara de dezvoltare. In acel punct a ajuns Unlock Market Research, care a decis ca este momentul pentru o repozitionare.   Unlock Market Research, agentia fondata in urma cu sapte ani de Adina Vlad si Camelia Petrescu, a

Notorietate in PR

Notorietate in PR

Cu ocazia celei de-a doua editii a studiului despre industria de PR, realizat de Revista Biz si Unlock Market Research, am repetat exercitiul de anul trecut si i-am rugat pe respondentii chestionarelor dedicate clientilor serviciilor de PR sa indice spontan numele unui om de PR pe care-l cunosc. Pentru al doilea an consecutiv, Ioana Manoiu castiga testul de notorietate. Punctajele

TOP PR Romania

TOP PR Romania

Topul performantei in PR, realizat de Biz si Unlock Market Research, este rezultatul colectarii si analizei mai multor indicatori care au vizat masurarea performantelor financiare ale agentiilor si a ima­ginii pe care acestea o au in randul companiilor care platesc pentru servicii de consultanta in comunicare.  Se pot face clasamente dupa cifra de afaceri, dupa profit, dupa numarul de angajati,

PR&WEB 2014

PR&WEB 2014

Granitele dintre PR, marketing, publicitate si social media se intrepatrund acum mai mult ca niciodata, iar rolul PR-ului in contextul actual al industriei de comunicare este cu totul altul fata de acum cativa ani. Despre toate aceste transformari, dar mai ales despre noile orizonturi pe care le poate atinge PR-ul, despre strategiile si planurile care transforma comunicarea in rezultate de