Marketing Opinii

Forever Young in PR

27 oct. 2015 2 min

Forever Young in PR

Reading Time: 2 minute

Provocarile din marketing si comunicare continua. Se schimba consumatorul, se schimba clientul. Modul in care se comunica acum zece ani nu mai e la fel de relevant astazi. 

De Adina Vlad

Si nu neaparat pentru ca atunci nu se comunica bine, ci pentru ca lumea e complet altfel azi. Atentia e superfragmentata, creierul este aglomerat de informatii, “sa fii” si “sa faci” e esential, “ce si cum faci” e de dorit. Iar daca nu stii ce sa faci mai bine si stai si te gandesti, risti sa fii depasit de cei care nu gandesc atat de mult si pur si simplu actioneaza. Scrupulele, bunul simt si eleganta in comunicare, in forma si fond, nu mai sunt suficiente pentru un business sustenabil. Asta nu inseamna neaparat ca principiile si valorile fundamentale din comunicare au disparut. Nu. Ele sunt si vor ramane valide. Fondul trebuie sa ramana “quality content”. Se schimba insa modul in care trebuie sa il transmiti: mai repede, mai vizual, mai la obiect, simplificat, digitalizat, “coolizat”, “interesantenizat”, fresh, lateral, chiar amuzant, acolo unde se poate.

Lumea intreaga vorbeste despre asta. Despre valoarea experientei versus cea a tineretii. Niciodata in istoria omenirii nu a existat un decalaj atat de mare intre generatii cum este cel produs de digitalizare si tehnologizare. Dar nu robotii sunt salvarea omenirii. Nu ei ne vor invata sa comunicam mai bine si mai eficient. Ci oamenii, impreuna. Cei noi si cei vechi. Cei noi aduc tineretea si dinamismul, cei vechi contribuie cu consistenta. Cea mai mare provocare e aceea ca noi toti sa admitem asta, ca avem nevoie unii de ceilalti, vechi si noi, ca nu putem singuri si ca in niciun caz nu putem sa lasam “robotii” sa decida pentru noi.

Adina Vlad este din 2008 Managing Partner al Unlock Market Research, companie pe a infiintat-o dupa experienta de management avuta anterior intr-o companie multinationala. Adina are 18 ani de experienta in cercetarea de piata, fiind implicata de-a lungul anilor in numeroase proiecte strategice, atat in Romania, cat si international. Ea a fost cea care a deschis drumul cercetarii motivationale in Romania si a format o scoala recunoscuta de cercetare de piata axata pe descoperirea de insight-uri de business strategice

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: