Vine vremea vinului

Vine vremea vinului

Românii prind, încet-încet, gustul vinului de calitate, pe măsură ce tot mai mulți antreprenori, pasionați de universul fascinant al oenologiei, deschid noi crame și podgorii, care se luptă de la egal la egal cu producătorii tradiționali. Somelieri străini, participarea la târguri internaționale, precum și pariul pe turismul viticol sunt doar câteva dintre armele care îi fac pe antreprenori să vadă

Antreprenoriat – Jean Valvis

Antreprenoriat – Jean Valvis

Elvetian de origine greaca, antreprenorul Jean Valvis este creatorul brandurilor Dorna, La Dorna si Aqua Carpatica. In vara anului trecut, Aqua Carpatica a intrat pe piata americana, devenind singurul brand de apa din Romania avizat conform standardelor si omologat pe piata SUA. Apa minerala romaneasca nu ajunge insa doar in SUA, ci si in Marea Britanie, Japonia, China, tarile Golfului,

Din culisele unei campanii premiate

Din culisele unei campanii premiate

Pentru ca dincolo de premii si prestigiul aferent, festivalurile ar trebui sa fie si experiente de invatare, am ales un studiu de caz – campania brandului Aqua Carpatica “Testul Puritatii”, castigatoare la Effie anul acesta pentru a-i decripta mecanismele si a vedea cum acesteea au functionat si mai ales cu ce rezultate. Aqua Carpatica a castigat Grand Effie, Gold Effie