Secretul vopselei perfecte

Secretul vopselei perfecte

În ultimii trei ani, Policolor a investit peste 2 milioane de euro în dezvoltare de noi patente și formule de vopseluri și de fiecare dată cineva din departamentul de marketing este manager de proiect când se dezvoltă câte un nou produs, ne-a explicat Camelia Dragomirescu, Coatings Marketing Director la Policolor – Orgachim Group.  Cel mai greu pe piața materialelor de

Noutati de la Hornbach pe piata sibiana

Noutati de la Hornbach pe piata sibiana

Hornbach a inceput amenajarea celei de-a sasea locatii din Romania, la Sibiu, noul magazin urmand sa fie inaugurat in aceasta toamna. Acesta va avea o suprafata de circa 12.000 metri patrati. Potrivit afirmatiilor Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach Romania, pe langa multitudinea de produse existente la raft, in noul magazin vor fi adusi peste 16.000 metri patrati de  parchet

Inovatii pentru sanatate

Inovatii pentru sanatate

Duraziv si-a extins portofoliul de produse prin lansarea unei game de vopsea lavabila igienizanta pentru baie si bucatarie. Noul produs este special conceput pentru a preveni igrasia si mucegaiul (inclusiv „mucegaiul negru” – Stachybotris chartarum) in incaperi cu nivel ridicat de umiditate si insuficient ventilate, precum baia si bucataria, precum si pentru a bloca pe termen lung reaparitia acestora. Vopseaua

Policor isi vinde terenul din Theodor Pallady

Policor isi vinde terenul din Theodor Pallady

Producatorul de lacuri si vopsele Policolor a demarat formalitatile pentru vanzarea terenului aferent platformei industriale pe care o detine in Bucuresti, amplasata in Bd. Theodor Pallady, nr. 51. Anterior, compania a anuntat achizitia unei platforme industriale cu suprafata de 2,5 hectare in zona de vest a Capitalei, unde vor fi relocate facilitatile de productie si activitatile administrative.   “Policolor a agreat

Inovatia: solutia tuturor timpurilor

Inovatia: solutia tuturor timpurilor

<p> <strong>Inovatia este motorul pentru progres</strong><br /> Din experienta mea, este mai indicat sa provoci "creierele talentate" pentru a spori capacitatea de inovatie, in loc sa extragi solutii (cum fac destule companii) din forta diversitatii. |n perioade dificile prima abordare este optima, pentru ca odata starnita, inovatia se propaga dincolo de produse si servicii, in toate planurile, in toate zonele