O nouă identitate pentru Zenith

O nouă identitate pentru Zenith

Zenith a anunțat o nouă abordare în comunicarea media, susținută de lansarea unei noi identități de brand, a unei noi poziționări și o relansare a platformelor rețelei. Prin programul global de rebranding, site-ul www.zenithmedia.com este revizuit complet și include o sectiune interactivă, denumită “Global Intelligence”, cu date și prognoze legate de investițiile în publicitate. Procesul de rebranding a fost dezvoltat

Inteligența Artificială și noile oportunități de marketing

Inteligența Artificială și noile oportunități de marketing

Pe baza unor algoritmi specifici, o echipa de specialisti in date si strategie din cadrul Zenith a dezvoltat o tehnologie sofisticata de invatare automata. Aceast lucru a creat cadrul pentru dezvoltarea unei bucle de automatizare: colectarea datelor, atribuirea si planificarea de-a lungul mai multor puncte de contact, toate realizate automat. Cele 10 Tendinte Zenith evalueaza astfel modul in care invatarea

Studiu Zenith: previziuni pentru platformele de online video

Studiu Zenith: previziuni pentru platformele de online video

Anul acesta dispozitivele mobile vor depasi “dispozitivele fixe” ca principala platforma de vizualizare video online, se arata in cea de-a doua editie a raportului Zenith Online Video Forecasts 2016. Consumatorii din intreaga lume vor petrece in medie 19,7 minute pe zi vizionand video online pe dispozitivele mobile (smartphone si tablete), comparativ cu 16,0 minute pe dispozitivele fixe (incluzand aici ambele

Mobil, in crestere, desktop in declin

Mobil, in crestere, desktop in declin

Mobile-ul va depasi desktop-ul in 2017, cu un an mai devreme decat se estimase anterior, se arata in cel mai recent raport Zenith Advertising Expenditure Forecast. Conform acestui studiu, advertiserii din intreaga lume vor cheltui in 2017 99.3 miliarde de dolari americanipentru publicitatea pe internet mobil, in comparatie cu 97.4 miliarde de dolari pentru desktop internet. Publicitatea mobila se afla

Top 30 cei mai mari proprietari de media ai lumii

Top 30 cei mai mari proprietari de media ai lumii

Alphabet, holding-ul care detine Google, a devenit cel mai mare proprietar media din lume in Top 30 Global Media Owners, publicat de Zenith. Veniturile media ale acestei companii cumuleaza 60 miliarde de dolari, cu 166% mai mult decat compania situata oe locul 2, Walt Disney. Clasamentul este stabilit dupa veniturile media, conform estimarilor Zenith. Zenith defineste veniturile media ca fiind

10 trenduri care influenteaza brandurile in 2016

10 trenduri care influenteaza brandurile in 2016

ZenithOptimedia (ZO) a dezvaluit cele 10 trenduri care reflecta modul in care tehnologia contribuie la rolul din ce in ce mai amplu pe care dispozitivele mobile il vor dobandi, oferind astfel noi oportunitati de interactiune pentru branduri si consumatori. Punctul de plecare pentru cele 10 trenduri este cel mai recent raport de cercetare realizat de ZO in parteneriat cu GlobalWebIndex

Mobilul bate desktopul

Mobilul bate desktopul

Consumul global de publicitate pe dispozitivele mobile il va depasi pe cel de pe desktop in 2018, atingand o cota de 50,2% din totalul publicitatii pe internet, se arata in raportul Advertising Expenditure Forecasts. Publicitatea pe dispozitivele mobile va atinge 114 miliarde de dolari in 2018, in crestere fata de 2015 (50 miliarde de dolari), depasind toate celelalte medii, cu

Predictiile Zenith privind noile tehnologii si media

Predictiile Zenith privind noile tehnologii si media

Doua treimi dintre consumatorii pietelor digitale de top vor detine un telefon inteligent pana la sfarsitul anului 2018, arata cea de-a patra editie a raportului anual New Media Forecasts, realizat de Zenith. Foto: © Silent 47 Images | Dreamstime.com Raportul surprinde cadre specifice ale marketing-ului digital in cele 47 de tari, acoperind subiecte cum sunt accesul la internet, consumul de

Cum se schimba consumul de media?

Cum se schimba consumul de media?

Internetul determina o crestere a consumului general de media cu 1.4% in 2015, potrivit primului raport Media Consumption Forecast al agentiei globale ZenithOptimedia, din care face parte Zenith Romania. Studiul a urmarit schimbarea modelelor de consum media in 65 de tari din intreaga lume, si a evaluat modul in care timpul alocat diferitelor medii se modifica in perioada 2014 –

Doi giganti au cresteri anuale de peste 50%

Doi giganti au cresteri anuale de peste 50%

Google ramane cel mai mare furnizor global de spatii media, iar Facebook are cea mai mare crestere. Diferenta dintre Google si cel mai apropiat competitor se mareste semnificativ pe parcursul anului trecut, potrivit noului raport Top 30 Global Media Owners 2015, realizat de Zenith Optimedia, reteaua internationala de media din care face parte si Zenith Romania. Beneficiind de cresterea vanzarilor