MarComm

Loredana Baracu, Brand Lead Zenith

23 dec. 2021 2 min

Loredana Baracu, Brand Lead Zenith

Reading Time: 2 minute

Care sunt factorii care influențează piața de media din România? Loredana Baracu, Brand Leader la Zenith, s-a oprit la trei: transformarea digitală, perso­nalizarea comunicării și dezvoltarea de soluții noi, inovatoare, care să asigure livrarea perfor­manțelor de ­business într-un context afectat de schimbare.

Migrarea către digital

Digitalul a devenit una dintre cele mai convenabile soluții de achiziție. Barierele de cumpărare online, caracteristice pieței din România, au fost depășite în această perioadă, facilitând creșterea rapidă a numărului de clienți și diver­sificarea categoriilor și produselor disponibile online.

Implicit, această tendință a avut efecte imediate în ­businessurile clienților, accelerând procesele de transformare digitală, investițiile în tehnologii noi și generând schimbări organizaționale. Se dezvoltă noi strategii de comunicare, cresc investițiile în promovarea platformelor de ­e-commerce și în campanii de performance, cu direcționarea traficului către aceste platforme.

Comunicarea personalizată

Se dezvoltă soluții de comunicare mai rafinate, cu analize aprofundate ale segmentelor de consumatori și de adaptare a mesajelor pentru fiecare dintre aceste segmente. ­Folosirea datelor este elementul diferențiator.

Dezvoltăm noi abordări în definirea arhitecturii campaniilor digitale, bazată pe data signals primite de la consumator. Industria în sine a devenit mai creativă decât oricând, noi în mod special ne-am testat și perfecționat inventivitatea și creativitatea, am dezvoltat proiecte de conținut extrem de interesante și soluții inovatoare ale căror contribuții în performanțele de business ale clienților au fost recunoscute și premiate.

Diferențierea

Ne diferențiem în primul rând prin oameni. Prin felul în care comunicăm unii cu alții și creștem ca echipă, prin felul în care răspundem solicitărilor și ne implicăm în rezolvarea oricărei probleme, cu încrederea că, prin parteneriat și colaborare, vom găsi soluții. În ceea ce privește produsele și serviciile, făcuserăm deja pași importanți, dezvoltând o serie de produse noi, când am intrat în scena­riul pandemiei și tot procesul de transformare a fost accelerat.

Am beneficiat pe de o parte de puterea grupului, de competențe multiple, oameni extrem de talentați și capabilități avansate, care, împreună, au contribuit la dezvoltarea unor soluții complexe de commerce, content, data & tehnology. Contextul pandemic ne-a ­permis mult mai mult să testăm soluții noi, produse și abordări inovatoare, care și-au dovedit eficiența și au putut fi scalate.

Am reușit să creăm o suită de produse și servicii care acoperă nevoi ­actuale de business, brand, consumator și ­comunicare, toate grupate și deta­liate pe www.dataintelligence.ro. Soluțiile noastre de date însumează ceea ce noi numim ­Interactive & Integrative Data-Driven Growth Solution, Brand ­Tracker, ­Business Compass și Conversation ­Radar sunt câteva dintre platformele interactive pe care ­le-am ­dezvoltat, testat intern și chiar implementat deja cu ­succes pentru unii dintre clienții noștri, fiind instrumente modulare, ușor de navigat și personalizat.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: