Albalact anunță rezultatele financiare și lansează un nou iaurt

Albalact anunță rezultatele financiare și lansează un nou iaurt

Grupul Albalact a anunțat o cifră de afaceri cu 16,94% mai mare pentru în prima jumătate a anului 2016. Astfel, în primul semetrul, grupul a realizat o cifră de afaceri netă de 242.097.913 lei, în timp ce anul trecut, pentru aceeași perioadă  a raportat o cifră de afaceri netă de 207.021.262 lei. Profitul net realizat în prima jumătate din acest

Iaurturi cu culturi lactice vii

Iaurturi cu culturi lactice vii

Zuzu a lansat o noua categorie de iaurturi Bifidus cu culturi lactice vii Bifidobacterium BB-12® si Lactobacillus acidophilusLA-5®, fara continut de lapte praf. Gama Zuzu Bifidus include: iaurt alb cu 3% grasime si degresat, iaurt alb de baut cu 2% grasime, iaurt de baut cu combinatii racoritoare de fructe (capsuni si coacaze negre, mango si para, caise si piersici). Zuzu

Albalact – crestere de doua cifre a afacerilor in 2014

Albalact – crestere de doua cifre a afacerilor in 2014

Procesatorul roman de lactate Albalact a obtinut in 2014 o cifra de afaceri de 475 milioane lei, cu 12% mai mare decat in anul anterior si un profit de 12,3 milioane lei. “In contextul in care piata lactatelor a stagnat in volum si a crescut foarte putin in valoare anul trecut, suntem bucurosi sa anuntam ca inovatiile sustinute de Albalact

Rebrandingul ZUZU poarta semnatura Brandtailors

Rebrandingul ZUZU poarta semnatura Brandtailors

Brandtailors a creat pentru ZUZU o arhitectura de portofoliu in concordanta cu beneficiile aduse de produse in viata consumatorului, spre deosebire de solutia frecvent intalnita pe piata de lactate din Romania – organizarea portofoliului unui brand in functie de tipul de produs. Zuzu se identifica in acest moment cu patru game de produse, fiecare avand elemente specifice de design: Gama

Albalact investeste in 8 milioane de euro

Albalact investeste in 8 milioane de euro

Albalact a lansat pentru brandul Zuzu un nou ambalaj, care domina de multa vreme piata americana a laptelui – bidonul de plastic cu maner. Design-ul intregii game de sticle de plastic cu maner, pentru care Albalact detine exclusivitate pe piata din Romania, a fost dezvoltat special pentru compania noastra, tinand cont de toate aspectele legate de dimensiunile sticlei, aspectul curgerii

50 cele mai puternice branduri romanesti in 2013

50 cele mai puternice branduri romanesti in 2013

Pe primul loc in Topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti, pentru al patrulea an consecutiv, se afla Borsec, urmat de Dorna, La Dorna, Gerovital, Plafar, Dero, Napolact, Cris-Tim, Pate Sibiu si Zuzu.   Clasamentul are la baza un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz si a fost lansat miercuri, 11 septembrie, in