Marketing Stiri

Rebrandingul ZUZU poarta semnatura Brandtailors

27 iun. 2014 2 min

Rebrandingul ZUZU poarta semnatura Brandtailors

Reading Time: 2 minute

Brandtailors a creat pentru ZUZU o arhitectura de portofoliu in concordanta cu beneficiile aduse de produse in viata consumatorului, spre deosebire de solutia frecvent intalnita pe piata de lactate din Romania – organizarea portofoliului unui brand in functie de tipul de produs.

evolutia design-ului de ambalaj al laptelui Zuzu_1
Evolutia designului de ambalaj al laptelui Zuzu

Zuzu se identifica in acest moment cu patru game de produse, fiecare avand elemente specifice de design:

Gama “origins” cu un design aerisit pe fundal alb, cuprinde produsele proaspete pe care consumatorii le cunosc si le apreciaza pentru simplitatea si calitatea lor constanta (lapte, lapte cu arome si specialitati din lapte – sana, kefir, lapte batut);

Gama “refresh”, cu un design pe fundal albastru, include iaurturile de baut si de mancat cu lingurita, atat natur, cat si cu fructe, produse consumate dupa o masa principala, ca parte integranta a unei mese principale sau ca gustare intre mese, pentru un efect nutritiv rapid si racoritor;

Gama “slim&healthy”, cu design pe fundal verde, a fost destinata sa reprezinte produsele cu un puternic fundament rational de consum, produse apreciate de consumatorii atenti la sanatatea lor si la principiile nutritive (continut redus de grasimi, incluzii de cereale, goji, fructe uscate);

Gama “creamy” cu un design pe un fundal visiniu, cuprinde produse cu textura fina si consistenta cremoasa, adresate unui consumator care apreciaza intensitatea unui gust rafinat si matasos.

“Rebranding-ul Zuzu este o evolutie profilactica menita sa valideze inca o data faptul ca un proces de rebranding eficient este acela care are in centrul preocuparilor sale demersul de a construi si nu tendinta de a face «tabula rasa»”, declara Andreea Florea, Managing Partner, Brandtailors

“In urma rebranding-ului, design-ul de ambalaj si-a pastrat elementele grafice care si-au dovedit validitatea in procesul de fundamentarea a brand-ului dezvoltat in 2010, elemente de natura sa ii asigure recognoscibilitate in relatia cu consumatorii loiali si, in acelasi timp, design-ul marcheaza raportarea brand-ului Zuzu la categoria de lactate in functie de relevanta atributelor de produs”, declara Melania Moisi, Creative Director, Brandtailors

Procesul de rebranding dezvoltat intr-o perioada de aproximativ 6 luni si finalizat in prima parte a anului acestuia.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: