Tech Management Stiri

Exploratist și Aims aduc în România platforma de learning experience Games for Business

6 oct. 2020 2 min

Exploratist și Aims aduc în România platforma de learning experience Games for Business

Reading Time: 2 minute

Compania de executive search și consultanță în HR Aims România și Exploratist, prima agenție de brand și employee experience din România, aduc pe piața locală platforma de învățare digitală prin gamification Games for Business.

Platforma de tip Software as a Service (SaaS) este dezvoltată în Ungaria și este adaptată proceselor de HR, urmărind întregul parcurs al angajatului într-o companie, de la inițiativele de employer branding, recrutare, onboarding și learning & development până la programele de wellbeing și retenție.

Games for Business este o soluție dedicată companiilor cu cel puțin 150 de angajați, iar costurile implementării pornesc de la 5.000 de euro și cresc, în funcție de complexitate, număr de angajați, perioada de implementare și alți factori până la 50.000 de euro. Aims România și Exploratist vizează ca acest parteneriat să atingă în următorul an o cifră de afaceri de peste 200.000 de euro.

Soluțiile oferite de Games for Business ajută organizațiile când acestea își propun să transfere informații și cunoștințe într-un mod centrat pe angajat, contribuind, în același timp, la îmbunătățirea performanței și a procesului de învățare și dezvoltare a acestora.

Platformele de micro-learning iau locul modelului clasic de învățare, informația trebuie să fie accesibila rapid și într-un mod concentrat și atractiv și să încurajeze feedback-ul în timp real. Astfel, transformarea digitală devine o inițiativă strategică de importanță majoră, iar soluțiile Games for Business răspund acestei nevoi„, spune Mihaela Perianu, Managing Partner Aims România.

Printre noile servicii pe care Aims România și Exploratist le dezvoltă cu această platformă de learning experience se numără actualizarea conținutului informațional existent în organizație într-un format ușor, creativ și accesibil, managementul conținutului de învățare și al utilizatorilor, planificarea și gestionarea comunicării interne, activarea și lansarea unor elemente de engagement în cadrul platformei pentru creșterea gradului de adopție și folosire a acesteia. 

„Noua normalitate definită în acest an cere un nou model de funcționare a companiilor, iar digitalizarea devine liantul dintre procese, dintre oameni și procese, dintre oameni și companie. Pe zona proceselor de HR, se discută foarte mult despre soluții SaaS pentru susținerea strategiei de business, dezvoltare de noi capabilități și încurajarea și măsurarea performanței angajaților”, spune Silviu Andrei Petran, Managing Partner Exploratist.

Utilizarea în companii a programelor oferite prin platforma de learning experience Games for Business a generat o creștere de 190% a numărului de candidați care au aplicat pentru poziții vacante, a influențat pozitiv evoluția indicelui de retenție a angajaților (+18%) și a crescut cu 51% gradul de implicare voluntară a angajaților în programele de învățare si dezvoltare profesională.

La nivel internațional, soluțiile Games for Business au fost implementate cu rezultate excelente în companii precum Coca-Cola, Generali, PwC, NN, OTP Bank, KPMG și Erste Bank.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: