MarComm Marketing Publicitate Stiri

Au început înscrierile pentru Effie Awards. Ce schimbări anunță organizatorii?

25/08/2020 3 min read

Au început înscrierile pentru Effie Awards. Ce schimbări anunță organizatorii?

Reading Time: 3 minute

IAA România şi UAPR au deschis perioada de înscrieri pentru cea de-a XVII-a ediție a Romanian Effie Awards. Acestea se pot face până în data de 21 octombrie 2020, cu trei deadline-uri diferite: early bird deadline (24 august – 14 septembrie), on time deadline (15 septembrie – 6 octombrie) şi last chance deadline (7 octombrie – 21 octombrie). Pentru prima oară, lucrările se vor înscrie online, în platforma internaţională Effie Worldwide.

Pentru înscrieri, participanţii trebuie să acceseze acest link. Din platformă se face înregistrarea proiectelor, cu formularele de concurs, materialele creative şi restul informaţiilor necesare ce ţin de credite, detalii despre participanţi şi declaraţiile de conformitate cu semnătura reprezentanţilor agenţiilor şi companiilor.

CE SCHIMBĂRI ADUCE MUTAREA ÎN PLATFORMA ONLINE

Mutarea în platforma online aduce o serie schimbări care vor oferi participanţilor noi tool-uri de a-şi prezenta proiectele, în structura formularelor de concurs şi a cerinţelor tehnice. Se schimbă de asemenea forma de prezentare a materialelor creative, totul pentru un proces de înscriere, dar şi de jurizare cât mai simplu, uşor de parcurs şi interactiv. 

CATEGORII NOI

Comitetul de Organizare Effie 2020 a analizat întreaga structură a competiţiei şi a introdus noi categorii, a renunţat la altele şi a rafinat o parte dintre definiţiile categoriilor deja existente. Astfel, competiţia Romanian Effie Awards 2020 este acum structurată în 17 categorii de bazǎ, reprezentând diferite zone de piaţă şi 16 categorii speciale. Ȋn partea de industry categories au fost unite cele două categorii de ”Alcoholic Beverages” sub una singură – ”Beverages – Alcohol”, iar în grupa de categorii speciale au intrat categoriile ”Carpe Diem” şi ”Marketing Innovation”, preluate din structura internaţională Effie Worldwide şi a fost scoasă categoria ”Use of Influencers” – tipurile de proiecte care intrau aici îşi vor regăsi locul în alte categorii din concurs. ”Marketing Innovation”, dedicată ideilor de business care au avut un impact puternic în poziţia de piaţă a unui brand, produs sau serviciu, are un formular dedicat şi este singura categorie cu procentaje diferite de evaluare, având în vedere natura diferită a proiectelor care pot fi înscrise aici.

SE SCHIMBĂ NUMĂRUL MAXIM DE CATEGORII ÎN CARE O LUCRARE POATE FI ÎNSCRISĂ

O noutate importantă la nivelul categoriilor ţine de numărul maxim în care aceeaşi lucrare poate fi înscrisă: pentru alinierea cu Effie Worldwide şi cu Effie Index, participanţii vor putea înscrie acelaşi proiect sau părţi ale aceluiaşi proiect în maxim 4 categorii de concurs. Ȋn grupa de ”Products & Service Categories” este permisă o singură înscriere ca şi până acum, în categoria care reprezintă zona de piaţă a brandului participant. Rămân astfel 3 înscrieri posibile în categoriile speciale sau maxim 4, dacă nu este făcută înscriere pentru aceeaşi lucrare în categoriile de bază. Limitarea numărului maxim de categorii are şi scopul de a îi încuraja pe participanţi să aleagă cele mai potrivite categorii şi, foarte important, să aibă în minte cerinţele şi să adapteze proiectul pe specificul fiecărei definiţii, pentru a le oferi juraţilor informaţiile relevante pentru fiecare categorie aleasă.

NU SE SCHIMBĂ PERIOADA DE ELIGIBILITATE

Perioada de eligibilitate rămâne aceeaşi, astfel agenţiile şi companiile pot înscrie în competiţie lucrări derulate în perioada 1 ianuarie 2019 – 31 decembrie 2019, respectiv 1 ianuarie 2017 – 31 decembrie 2019 pentru Sustained Success, care premiază eforturile susţinute ale brandurilor pe cel puţin trei ani. Entry Kit-ul şi toate informaţiile legate de înscriere se găsesc pe site-ul competiţiei.

Comitetul de Organizare Effie 2020 este format din: Mihai Bârsan – President Romanian Effie Awards Committee 2020 & Co-Founder Epic Visits, Alexandra Dimitriu – Chief Media Officer, Publicis Groupe România, Bogdan Țurcanu – Commercial Manager, Ursus Breweries, Costin Radu – Independent Strategy Consultant, Dan Petre – Business Developer, D&D Research, Mihai Trandafir – Managing Director, UM România, Ruxandra Rău – Director Brand & Communication Strategy, Telekom România, Silvia Mihăilescu – Director of Brand, Marketing & Communications, ING România şi Victor Stroe – Head of Strategy & Associate Director, Leo Burnett.

Cele două runde de jurizare vor avea loc în noiembrie, tot atunci se va ține și evenimentul de premiere.

Leave a comment

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă