Stiri

Fressnapft a deschis 22 de magazine de produse pentru animale de companie în primul an pe piața românească

Reading Time: 2 minute

Fressnapf, liderul pieței europene în comercializarea produselor pentru animale de companie, împlinește toamna aceasta un an de la deschiderea primului magazin din România. Compania a lansat în ultimele 12 luni 22 de magazine, dintre care șase în București și împrejurimi, și a creat, astfel, peste 150 de locuri de muncă.

Până la finalul anului 2023, reprezentanții Fressnapf plănuiesc încă două inaugurări, în județele Sibiu și Timiș și estimează pentru 2024 o creștere cu 50% a numărului acestora și cu peste 40% a locurilor de muncă deschise în România.

„Românii sunt mari iubitori ai animalelor de companie și acest lucru s-a simțit în entuziamsul care ni s-a arătat încă de la intrarea în piață. Grija pentru prietenii necuvântători a dus la formarea de noi trenduri, pe care le observăm în rândul consumatorilor noștri. Aceștia caută soluții pentru nevoi foarte specifice, precum hrană sustenabilă sau vegetariană, produse bazate pe proteine provenite din insecte sau ceea ce numim «B.A.R.F (Biologically Appropriate Raw Food) feeding». Ne bucurăm că suntem cu un pas înaintea tendințelor și reușim să răspundem pozitiv tuturor dinamicilor pieței.”

Dániel Kisgergely, Cluster Managing Director Fressnapf

Fressnapf vizează lansarea unei platforme online

Dincolo de extinderea lanțului de magazine fizice, compania are în vedere, în viitorul apropiat, și lansarea unei platforme competitive de vânzări online, care să facă produsele accesibile pentru clienți din întreaga țară.

Ne așteptăm să încheiem trimestrul al patrulea cu o cifră de afaceri triplă, comparativ cu aceeași perioadă din anul precedent. Conform datelor publice, aproape jumătate dintre gospodăriile din România au un câine, o pisică sau chiar ambele animale de companie și nu avem motive să credem că statisticile se vor schimba în curând. Păsările exotice și peștii de acvariu ocupă următoarele poziții din clasament, aceștia având, de asemenea, nevoi sporite de îngrijire. Prin urmare este firesc să ne gândim la extindere și la cum putem face produsele noastre accesibile unui număr cât mai mare de iubitori de animale.” completează Dániel Kisgergely, Cluster Managing Director.

Printre planurile de viitor ale companiei se numără și seria educativă „Pet Academy”, un proiect video care va fi lansat pe website-ul official, acolo unde consumatorii pot găsi informații prețioase despre animalele lor de companie, precum și accesa în premieră o serie de oferte și promoții.

Grupul Fressnapf are o istorie de peste 33 de ani, primul magazin fiind deschis în anul 1990, în Erkelenz, Germania. Astăzi, compania are o cifră de afaceri anuală de 3.5 miliarde de euro.

Team

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

9 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

10 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

10 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

11 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

11 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

11 ore ago