Categories: Marketing

G2 Romania si Ogilvy Action devin Geometry Global

Reading Time: < 1 minut

<p> Dupa anuntul legat de formarea celei mai mari agentii de activare de brand din lume in iunie 2012, Geometry Global a prezentat recent noua identitate unitara a birourilor din tarile in care activeaza. In Romania, noul grup reprezinta un rebranding al agentiilor G2 Romania si Ogilvy Action.</p> <p>  </p> <p> Biroul Geometry Global din Bucuresti pastreaza sediul de pana acum, cadirea istorica din Strada Frumoasa, nr. 39 si portofoliul de clienti. Echipele vor avea aceeasi structura ce acopera toate ariile unei comunicari integrate, iar focusul va fi indreptat spre activarea de brand. Identitatea vizuala Geometry Global spune povestea din spatele brandului, reflectand filozofia noii agentii: “Precision Activation”. Aceasta abordare se concentreaza asupra mixului de ”context” si ”continut” menite sa influenteze comportamentul consumatorilor, transformand tehnici de comunicare relevante si idei creative in conductori eficienti si profitabili pentru cresterea businessului.</p> <p>  </p> <p> Managementul filialei din Romania este format din: Mircea Pascu (Managing Director), Florina Voevod (Financial Director), Alina Buzatu (Deputy Managing Director) si Mihai Fetcu (Creative Director).</p> <p>  </p> <p> “Geometry Global in Romania nu numai ca va avea un suport impresionant din partea grupului, dar va reprezenta totodata un jucator cu o expertiza unica pentru clientii care isi doresc masurabilitate, creativitate si diferentiere”, a declarat Mircea Pascu, Managing Director, Geometry Global Romania.</p> <p>  </p> <p> Echipa Geometry Global in Romania este alcatuita din 150 de oameni cu expertiza toate ariile comunicarii integrate. Anul trecut cele doua companii din grup au avut o cifra de afaceri cumulata de aproximativ 70 de milioane de lei.</p> <p>  </p> <p> Geometry Global ofera servicii de activare precum shopper marketing, marketing centrat pe relatii, promotional si experiential, din mediile trade si digital. Geometry Global este parte a grupului WPP.</p>

Team

Recent Posts

Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii

SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…

43 de minute ago

Restaurantul Diplomat a înregistrat venituri cu 12% mai mari, în primele 3 luni ale anului 2024

Diplomat, restaurantul iconic al Capitalei, a încheiat anul 2023 cu afaceri de peste 14 milioane de lei, cu peste 50%…

51 de minute ago

Libris redeschide librăria ”Șt. O. Iosif” din Brașov, după o investiție de 500.000 de euro

După 6 de luni de lucrări de reamenajare, librăria Șt. O. Iosif, își redeschide porțile la Brașov pe 26 aprilie.…

2 ore ago

Confident devine agenția de comunicare pentru NOTINO în România

Confident Agency, o companie specializată în consultanță de comunicare, cu birouri în București și Barcelona, anunță câștigarea contului NOTINO pentru…

4 ore ago

NAMI Beach Club & More – o experiență exclusivă de vară, oferită de Radisson Blu Hotel Bucharest, se va deschide în luna iunie

Cunoscuta piscină de la Radisson Blu Hotel Bucharest devine NAMI Beach Club & More, o nouă destinație de vară, care…

4 ore ago

Eduard Oancea a reprezentat România la finala competiției internaționale Lavazza Barista Challenge

Profesionalismul, creativitatea și pasiunea pentru cafea au fost sărbătorite la finala internațională a competiției Lavazza Barista Challenge, ce a avut…

6 ore ago