fbpx
Lifestyle Stiri

Gadget-uri la feminin2 min

15/12/2014 2 min read

author:

Gadget-uri la feminin2 min

Reading Time: 2 minute

Numarul femeilor interesate de gadget-uri este tot mai mare, acesta fiind si motivul pentru care un procent important din produsele QuickMobile sunt destinate reprezentantelor sexului frumos

Potrivit datelor QuickMobile, companie care se ocupa cu retailul de IT&C, printre cele mai populate produse cumparate de femei sau special pentru a fi oferite acestora in dar se remarca accesoriile pentru telefoane mobile, huse din materiale deosebite si cu un design indraznet, manusi touchscreen, caciuli cu boxe integrate, dar si bratarile fitness.  De asemenea, in ultima perioada, la QuickMobile s-a observat o crestere semnificativa pe segmentul produselor din categoria “sanatate”, precum cantarele inteligente, aparatele de tensiune, glicemie si puls cardiac, care ofera posibilitatea de a fi conectate la telefoanele inteligente.

In ceea ce priveste brandurile preferate de consumatoare, noile modele de telefoane si tablete marca Apple raman cele mai ravnite, fiind urmate indeaproape de Samsung si Sony. In zona accesoriilor, femeile prefera brandurile de lux precum Gucci, Guess sau Moschino care ofera zeci de variante de huse de telefoane cu modele si imprimeuri inedite. Referitor la criteriile de achizitie, reprezentantii QuickMobile remarca faptul ca produsele pentru femei sunt alese, in primul rand, tinand cont de aspect si design, functionalitatile acestora fiind plasate in plan secund.

“Estimam ca circa 25% din vanzarile noastre sunt realizate de catre femei care comanda tot mai des gadgeturi sau accesorii tech. De asemenea, cel putin 20% din comenzile facute de barbati sunt adresate femeilor din viata lor – mame, iubite, sotii, fiice”, spune Tudor Tiboc, Director General la QuickMobile. Potrivit acestuia, cele mai multe produse comandate de catre femei sau special pentru acestea, au preturi cuprinse intre 89 si 500 de lei, insa exista si comenzi de peste 4.000de lei atunci cand este vorba de telefoane sau tablete. “Desigur, accesoriile cu imprimeuri sunt in top deoarece fac diferenta. In ceea ce priveste culorile, am observat o orientare catre cele in nunante aprinse, deosebite. Insa si modelele simple, negre sau albe, cu sigla imprimata au avut suces. Totul depinde, desigur, de stilul fiecarei consumatoare si de cum isi poate asorta gadgeturile/accesoriile la tinutele zilnice”, adauga Tudor Tiboc.

Tudor Tiboc - director general QuickMobile (s)

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *