Business Companii Finanțe Stiri

Glovo achiziționează Lola Market, în Spania, și Mercadão, în Portugalia

14 sept. 2021 2 min

Glovo achiziționează Lola Market, în Spania, și Mercadão, în Portugalia

Reading Time: 2 minute

Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători mondiali de livrare, a anunțat astăzi că a ajuns la un acord pentru achiziționarea companiilor de livrare de produse alimentare Lola Market și Mercadão.

Atât Lola Market, cât și Mercadão sunt platforme de livrare la cerere, care conectează supermarketurile, piețele tradiționale și magazinele independente locale cu clienții. Lola Market funcționează în Spania, în timp ce Mercadão este prezent exclusiv în Portugalia, însă cele două companii au un portofoliu comun de peste 30 de parteneri în cele două țări.

Achiziția celor două branduri, Lola Market și Mercadão, dar și cea a afacerilor Delivery Hero din Europa de Est din luna mai a acestui an, precum și parteneriatul companiei cu firma imobiliară elvețiană Stoneweg, de 100 milioane euro, completează strategia de creștere a Glovo și contribuie la consolidarea diviziei Q-Commerce. Prin integrarea a două noi marketplace-uri în propriul portofoliu, Glovo continuă să se poziționeze ca principalul partener la cerere pentru comercianții cu amănuntul de toate dimensiunile.

“Vedem un potențial imens pe piața produselor alimentare la cerere și ambele companii sunt jucători locali puternici pe piețele lor, lucru care va contribui, în continuare, la consolidarea ofertei noastre pe zona de Q-Commerce. Cu Lola Market și Mercadão la bord, putem construi parteneriate mai puternice cu comercianții cu amănuntul, le putem oferi utilizatorilor cumpărături cu coș mare și un serviciu complet. Aceste achiziții reprezintă un pas semnificativ pentru noi, întrucât acum putem acoperi toate principalele considerații de achiziție pentru clienții alimentari, făcând din Glovo un ghișeu unic pentru e-groceries.”

Oscar Pierre, CEO și co-fondator Glovo

Glovo consideră că schimbarea obiceiurilor consumatorilor redefinește industria livrărilor și această achiziție reflectă această schimbare; totodată, prin acest anunț, Glovo va acoperi principalele trei ocazii de cumpărare de produse alimentare: produse esențiale / urgente, produse de conveniență și acces rapid și achiziții planificate (comenzi / coșuri mai mari).

În urma achizițiilor, Glovo își va consolida poziția competitivă în Europa pe piețele cheie. Divizia Q-Commerce a companiei este pe cale să atingă o valoare brută a tranzacției anuale (GTV) de peste 300 de milioane de euro anul acesta și se așteaptă ca aceasta să se tripleze până la sfârșitul anului 2022, depășind o rată de execuție de 1 miliard de euro.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: